Güçlü olanın değil Adil olanın sevildiği bir yerde yaşamak nefes almaktır. İnsanlar adaleti değil kim güçlüyse onun yanında olmayı yeğlerler. Neden? Güç nedir? Para...
Hep öyle değil midir? Parası olan güçlüdür hep.Yattığım yerden doğruldum. Azarlanmaktan bıkmıştım. Sürekli Sarp bey tarafından azar yiyordum. Neymiş Kerem beye yakın davranıyormuşum! Beni bu işe zorla sokan kendileri değilmiş gibi birde üstüne kızıyorlar.
Gecenin bir yarısı düşündüklerim bana çok ağır gelmişti. Bir de yarın toplantıya gidecektim! Ne anlarsam ben toplantıdan!
Telefonuma uzandım ve WhatsAppa girdim.
İster istemez elim Sarp'ın profiline gitti. Bastığımda çevrimiçi olduğunu gördüm kalbim nedense benden önde atmıştı. Bu saatte neden hala ayaktaydı? Mesaj atmak geldi içimden. Deli gibi yazmak isteyen parmaklarıma hakimiyet kurmak gittikçe zorlaşıyordu. Aniden çevrimiçi yazan yerde 'yazıyor...' işareti çıktı. Gözlerim az kalsın yuvalarından çıkacakken hızlı hızlı geri tuşuna bastım. Bir anda görüldü atmak istemedim. Sonunda mesaj geldi."Uyumadın mı sen?"
O da mı benim profilime bakıyordu. Hemen parmaklarımı hareket ettirdim
"Uyku tutmadı ki"
"Beni de tutmadı"
"Hımm"
"Burdayım gelsene aşağıya"
Ne kadar da dengesiz bir adamdı bu. Sabah bana bağıran bu değil miydi? Üzerime baktım pjamalarım vardı umursamadan dediği yere gittim.
"selam" diyebildim.
"otursana"
Dediğini yapıp oturdum. Saat gecenin 4 üne geliyordu.
Sustu
Biraz o sustu
Biraz ben sustum
Sonra sustuk.
Konuşsaydı bende konuşurdum ama o sustu. Ne zaman insanları karşısına alıp konuştu ki?
Sonra gözlerini gözlerime çevirdi.
"İncelemen bittiyse biraz da ben inceleyebilir miyim?"
"Sarp ben incelemedim seni" dedim gözlerimi devirerek
"Olsun ben incelemek istiyorum."
Burnumu dolduran bira kokusu duraklamama sebep oldu
"Sarp sen... Sen içtin mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEŞİMDEKİ GÖLGE
ActionBazen peşinizde biri varmış gibi hissedersiniz. Bunu birine dediğinizde muhtemelen paronayak olduğunuzu söylerler. Ama ya gerçekten peşinizde biri varsa? -SELİN AKSU Koruyucu Meleği, ya da Selin'in değişiyle 'Mavi Gözlü Ejderhası' hayatına girdikt...