"En ince ayrıntısına kadar her şeyi duymak istiyorum. Neler oldu? Neden bırakıp gittin? O şerefsiz nasıl seni buldu?"
Arda'nın soruları üzerinde derin bir nefes aldım. Nerden başlayacaktım anlatmaya...
"Gitmek istedim. Sizi bırakmak istedim çünkü..."
Durakladım. Mantıklı tek bir açıklaması yoktu.
"Çünkü?" dedi Arda.
"Kaçmak istedim. İçimdeki her şeyden kaçmak istedim. Hem zaten dosya kurtulmuştu. Benimle daha fazla işiniz kalmamıştı zaten."
"Sen ne saçmalıyorsun selin? Biz seni dosya için mi yanımızda tuttuk? Kızım sana değer veriyoruz biz. Seni kaybettik diye öldük öldük dirildik. Aramadığım delik kalmadı. Bulamadık." Arda'nın sesi daha fazla çıkmıştı sanki.
Melike konuşmaya başladı
"İçindeki nelerden kaçmak istedin güzelim? Sen nereye gidersen git içindekiler hep seninle olacak bunu biliyorsun."
Melike'nin içten sıcaklığını hissettim ve gülümsedim.
" Ben... Üzülmekten çok korktum. Yanlış bir şey yapmaktan.."
Melike kocaman sarıldı bana. Diyemezdim ki o an, Sarp'ın içimdeki kocaman sevgisi yüzünden diyar diyar kaçmak istedim ben....
O sırada Arda da geldi ve sarıldı.
"Bir daha asla yapma bunu."
Kafamı olumlu anlamda salladım.
"Rahat bırakın kızı.."
Sarp gelmişti. Herkes gülümseyip tekrar oturdular. Sarp tam yanıma oturdu. Ellerimi ellerinin içine aldı.
"Evine tekrar hoşgeldin, güzelim."
Kocaman gülümsedim.
Sarp, ben gittiğimden beri tek kelime etmemiş. Zaten taş duvar olan adam iyice kendini içine gömmüş. Ama her şeyin aksine şimdi hiç gülmediği kadar gülüyor hiç konuşmadığı kadar konuşuyor. Dün beni sevdiğini söylerken nasıl bakıyorsa bugün de aynı öyle bakıyor.
"Seni bu evde görmeyi çok özlemişim selin"
Dedi ve beni kendine doğru çekti. Öyle güzel sarılıyordu ki bırakmak istemedim. Ama Güneş'in o sesine kadar..
"Ooo gelmişiz bakıyorum da. Tüm dikkatleri üzerine çektikten sonra bir anda çıkıp geldin. Güzel fikirdi selin. Sen benden bile daha fazla şeytansın."
"Ne diyorsun sen be?"
"Güzel oyun diyorum. Böyle yapınca sarp aşık oluyor değil mi?"
Ayağa kalktım.
"Bak Güneş, benim şu kaç günde ne yaşadığımı bilmiyorsun gelmiş karşıma abuk subuk konuşuyorsun elimde kalmadan çık git!"
"Kalayım ya elinde! Hadi gel kalayım."
Ağzımı bir şey demek için açmıştım ki Sarp'ın sesi susmama neden oldu
"Güneş!"
"Efendim Sarp? Ne var Sarp? Yıllardır seviyorum seni yıllardır! Beni sev diye elimden gelen her şeyi yaptım ben! Bir tek kaçmadım kendimi ölü göstermedim diye mi sevmedin beni? Niye sevmedin beni? Yazık değil mi ya bana?"
Sarp derin bir nefes aldı.
"Güneş, yıllardır sana benden vazgeçmen gerektiğini söyledim. Senin yanında durmamın sebebinin baban olduğunu söyledim. Kızım bu sevgi işleri öyle olmuyor. Sen kalkıp beni sev deyince ben seni sevemiyorum. Kalp lan bu kimi isterse onu seviyor!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEŞİMDEKİ GÖLGE
AçãoBazen peşinizde biri varmış gibi hissedersiniz. Bunu birine dediğinizde muhtemelen paronayak olduğunuzu söylerler. Ama ya gerçekten peşinizde biri varsa? -SELİN AKSU Koruyucu Meleği, ya da Selin'in değişiyle 'Mavi Gözlü Ejderhası' hayatına girdikt...