Ściągam ją z mojego cuda. Po czym wsiadam do auta, wpisuje adres domu Luka w nawigacje. Zaprowadza mnie ona do wielkiej willi. Co prawda moją jest od niej na pewno dwa raz większa, ale ta i tak jest ogromna. Zaparkowałam i zapukałam do drzwi. Po kilku minutach drzwi się otworzyły. Stał w nich najlepszy kolega mojego brata Matt.
-Chłopaki zapraszaliśmy jakąś koleżankę?-pyta się reszty blondyn
-Nie-odpowiadają inni domownicy
-Chyba pomyliłaś domy. Spadaj-zaczyna zamykać drzwi, a ja w tym czasie wślizguje się do środka. Idę tam gdzie słychać jakieś śmiechy.
-Ktoś ty?-pyta się zszokowany Oliver
-Zgaduj zgadula-zaczynam się śmiać
-Nie my czasy na tę grę czekamy na moją siostrę-mówi wkurzony braciszek
-Zapewne na Alex Black-ciekawe jaka będzie ich mina gdy dowiedzą się, że to ja. Już nie mogę się tego doczekać
-Skąd znasz moją siostrę?-pyta się zdziwiony mój braciszek
-Miło mi was poznać nazywam się Alex Black-wyobrażałam sobie ich miny ale te co zobaczyłam przerastały moje oczekiwania. Mój braciszek wyglądał jakby miał się zaraz rozpłakać.
-Siostro zmieniłaś się-podchodzi do mnie i chce mnie przytulić, ale ja się odsuwam od niego.
-Daniel pokaż mi mój pokój-rozkazuję mu. On spełnia moje polecenie i po chwili znajduję się w wielkim biało-czarnym pokoju.
Zaczynam się nudzić. Po jakimś czasie Justin przynosi mi walizki i informuje, że za kilka minut mają przyjechać rodzice gdyż mój ukochany brat zadzwonił by ich powiadomić o mojej obecności. Niechętnie przebieram się w szare spodenki z wysokim stanem, czerwoną bluzkę z krótkim rękawem i czerwone trampki.
Z włosami i makijażem nic nie robię. Poszłam na dół gdzie byli już moi kochani rodzice. Gdy mama mnie zobaczyła zaczęła płakać, a ojciec patrzył się na mnie z niedowierzaniem.
CZYTASZ
Bad sister(Zakończona)
RandomGdy miałam dwanaście lat mój brat z kolegami zaczęli się nade mną znęcać... Byłam kujonkom, a teraz jestem szefową gangu. Okładka wykonana przez caracura