Jest godzina dwudziesta trzecia właśnie stoję na linii startu i odliczam sekundy do rozpoczęcia się wyścigu. Na środek wchodzi jakiś plastiki, który trzyma w ręce flagę. Po chwili ląduje na ziemi, a samochody zaczynają jechać. Ja znajduje się na ostatniej pozycji lecz kilka metrów od mety przyspieszam i znajduje się na pierwszym miejscu. I zgadnijcie kto wygrał ten wyścig. Oczywiście, że ja. Wyszłam z mojej maszyny i od razu zostałam otoczona przez ludzi, którzy mi gratulowali. Jakoś udaje mi się wydostać z tego tłumu. Idę do mojej paczki.
-I co wygrałam
-Wiedziałem, że ci się uda kochanie-stwierdza Igor po czym daje mi szybkiego buziaka w usta.
-Hej my tu jesteśmy-mówią wszyscy oprócz mojego chłopaka
-To co teraz idziemy na imprezę-proponuję
-Oczywiście, że tak-krzyczy cały gang.
Idę do mojego kolegi odebrać swoją nagrodę. Tym razem jest to 100 tysięcy dolarów. Szkoda, że nie są to auta przegranych lecz pieniądze też mogą być. Odbieram ją i idę do mojego pojazdu. Nagle widzę Igora, który całuje się z jakąś dziwką. Biegnę do mojego samochodu, najszybciej jak mogę jadę nim do mojego domu. Wbiegam do środka. Znajduje mojego brata. Wtulam się do niego i płaczę.
Jak on mógł mnie zdradzić. Tak nie może być. Ja się w nim zakochałam, a on co udawał uczucia jakie do mnie czuł. Lukas zanosi mnie do mojego pokoju. Kładzie mnie na łóżku lecz ja jeszcze bardziej się do niego przytulam. W ten właśnie sposób zasypiam.
CZYTASZ
Bad sister(Zakończona)
RandomGdy miałam dwanaście lat mój brat z kolegami zaczęli się nade mną znęcać... Byłam kujonkom, a teraz jestem szefową gangu. Okładka wykonana przez caracura