22.

7.5K 217 5
                                    

Maraton 2/3
Po około czterdziestu minutach byłam już spowrotem w swojej sypialni. Wzięłam szybki prysznic. Następnie przebierałam się w czarną zwykłą bluzkę, szare spodnie z wysokim stanem, czarne superstary.
Zrobiłam mocny makijaż. Włosy zostawiłam rozpuszczone. Wsiadłam do mojego samochodu, który zostawiłam poprzedniego dnia pod domem. Skoro już znają prawdę nie muszę się ukrywać. Pojechałam do kawiarni. Tam zamówiłam sobie cappuccino i sernik. Moje dzisiejsze śniadanie. Zjadłam je. Ciasto było takie pyszne, że chętnie zamówiłabym dokładkę lecz nie chcę być gruba. Zostawiłam na stole zapłatę oraz pięćdziesiąt złotych napiwku. Pojechałam do szkoły. Wychodząc z samochodu widzę jak wszyscy się na mnie gapią. Na pewno myślą, że jestem nowa. Na razie niech tak uważają. Idę do swoich szafki po książki, zeszyty, szkicownik oraz długopis, a następnie do klasy, w której obecnie mam lekcje. Siadam na swoim miejscu. Nudzi mi się, więc otwieram zeszyt do rysowania na pustej stronie i zaczynam stworzyć obrazek. Nawet nie umiem zauważyłam kiedy zadzwonił dzwonek na lekcje i wszyscy uczniowie weszli do klasy. W tym też Aron, który siedzi ze mną w ławce. Normalnie super. Jest on kapitanem drużyny piłki nożnej w naszej szkole.

-Ładnie rysujesz- mówi spoglądając na mój rysunek

Czy ja wiem czy to jest ładne. Gdy mamy czas i wenę potrafię jeszcze lepiej narysować. A tak w ogóle tak wygląda ta praca.

-Powinnaś się zgłosić do konkursu plastycznego-stwierdza

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-Powinnaś się zgłosić do konkursu plastycznego-stwierdza. Ta, a może od razu do konkursu z historii. Jeszcze czego. Jak na razie nie mam czasu na takie coś.

-Dzięki ale nie skorzystam

-A tak w ogóle co dlaczego siedzisz na miejscu mojej koleżanki Alex- od kiedy jestem jego koleżanką?

-Uwaga nasza klasa powiększyła się o jeszcze pięć osób- ogłasza wychowawczyni

Do sali wchodzą  cztery bardzo znanych mi osób i jaka dziwka. Tylko ciekawe dlaczego mi nie powiedzieli, że będziemy razem chodzić do klasy.

-Przedstawcie się-mówi nauczycielka biologii

-Hej jestem Mark Stiles, razem z moją paczką przyjechałem z Nowego Jorku. Interesuję się  wszystkiego rodzaju sportem oraz motoryzacją. Jestem zajęty.

-Jestem Nathan Over. Interesujesz się motoryzacją. Jestem wolny.

-Cześć jestem Erik Kirow. Interesuje się szybkimi autami i motorami. Jestem wolny.

-Elo jestem Dylan. Interesuję się sztukami walki oraz tak jak pozostali chłopacy z mojej paczki motoryzacją. Jestem wolny.

-Jestem Vanessa. Jak każda dziewczyna uwielbiam zakupy i mode. Jestem dziewczynom Marka

Bad sister(Zakończona)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz