41.

3.7K 110 0
                                    

Na moje szczęście już go nie było w pokoju. Zeszłam na dół. Tam też go nie było. Ciekawe gdzie jest może pojechało do jakiegoś klubu zabawić się z jaką dziwką. Wsiadłam do mojego kochanego Asthona Martina.
Pojechałam nim do pobliskiej kawiarni, w której zamówiłam kawę na wynos. A następnie ruszyłam do budy zwanej szkołą. Jak znam życie na pierwszej lekcji i tak wyląduje już u
Matta. I znów będziemy jeść pizzę i gadać o wszystkich możliwych sprawach. Ja chyba powinnam zostać jasnowidzem właśnie tak było. Po skończonych lekcjach musiałam jechać do domu przygotować się na dzisiejszą misje.  Będąc już w swoim pokoju przebrałam się w czarne spodnie, czarną bluzkę i czarne glany. Jak zawsze uzbrojeniem się w pistolet. Poszłam do gabinetu Igora gdzie byli już wszyscy członkowie gangu. Razem zaczęliśmy tworzyć plan działania. Są doskonałymi strategami. Chciałabym mieć takich w moim gangu. Już niedługo będę ich miała. Cała akcja rozpoczęła się równo o godzinie 17:00. Wtedy zjedliśmy się pod bazą mojego gangu. Mój brat nie wiedział o tym gdyż nie chciało mi się go poinformować poza tym będzie lepsza zabawa. Nikt nas się nie spodziewał, więc nie byli przygotowani na taką akcję. Każdy przyłożył jednej osobie pistolet do głowy. Mi przypadało Mark, a Igorowi Lukas.

Bad sister(Zakończona)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz