Obudziłam się w miarę wyspana. Może to dla tego, że byłam przytulona do brata. Obudziłam go i wygoniłam do swojego pokoju. Wzięłam długą kąpiel. Następnie ubrałam się w czarne spodnie z wysokim stanem, czarną bluzkę na ramiączkach, botki i skórzaną kurtkę.
Nie pozwolę by ktoś mnie zdradzał. Teraz przekona się dlaczego jestem Black Queen. Chodzi tu oczywiście o mój charakter. Jak zawsze włosy zostawiłam rozpuszczone. Zrobiłam mocny makijaż po czym zeszłam na dół. Zrobiłam śniadanie dla wszystkich domowników. Przyszli do kuchni gdy tylko poczuli zapach naleśników-Kocham Cię Alex-krzykneli wszyscy gdy zobaczyli na stole talerz pełen śniadania.
-Co się w ogóle stało, że płakałaś?-braciszku co się stało, że jesteś taki opiekuńczy
-Nie chcę o tym mówić.-nie będę się im spowiadać. To nie jest sprawa gangu, więc ich to nie obchodzi-Lepiej powiedzcie czy planujemy jakąś akcję w tym tygodniu-to na pewno lepszy temat do rozmowy niż moje życie prywatne.
-Jutro musimy się odegrać na Skorpionach-mówi Justin
-Ok. Macie moje pozwolenie.-wyszłam na dwór. Wsiadłam na mojego ścigacza i pojechałam nim pod bazę.
Teraz czeka mnie prawdziwa zabawa. Weszłam do środka i poszłam do salonu. Jak się okazało byli tam wszyscy członkowie gangu. I to nawet dobrze. Teraz wszyscy dowiedzą się prawdy o swoim szefie. Nikt nie zwracał na mnie uwagi. Chłopaki byli zajęci graniem na konsoli , a dziewczyna plotkowaniem i gadaniem o modzie. Co za szczęściem, że mam przy sobie pistolet. Naładowałam go i strzeliłam w kuloodporną szybę.
CZYTASZ
Bad sister(Zakończona)
RandomGdy miałam dwanaście lat mój brat z kolegami zaczęli się nade mną znęcać... Byłam kujonkom, a teraz jestem szefową gangu. Okładka wykonana przez caracura