Przy okazji poszłam do pobliskiej kawiarni gdzie zamówiłam kawę na wynos. Po dwóch godzinach byłam już w domu i zaczęłam robić obiad. Gdy posiłek był już gotowy nałożyłam go na talerze. I właśnie w tej chwili ktoś zapukał do drzwi. Przepuszczam, że to rodzice. Moje przepuszczenia okazały się właśnie w drzwiach stała para ludzi. Mama i tata. Przywitałam się z nimi, a następnie zaczęliśmy jeść w czwórkę posiłek. Koledzy mojego brata specjalnie pojechali coś załatwić byśmy mogli na spokojnie porozmawiać.
-Mamo, tato muszę wam coś powiedzieć-mówię gdy zjadłam już posiłek.
-Tak córeczo?-pyta się zdziwiona mama
-No bo mam, a raczej miałam chłopaka-ogłaszam.
Na twarzy rodziców pojawia się szok. Dziś będę musiała załatwić wszystkie formalności związane z tutejszą bazą gangu. A jutro rano już będę siedzieć w samolocie i lecieć do Nowego Jorku.
Dalej gadaliśmy o wielu różnych sprawach. Związanych z moją osobę. Następnie ubrałam perukę i obudziła się królową nielegalnych wyścigów Black Queen. Pojechałam samochodem do tutejszej bazy gangu. Załatwiłam wszystkie ważne rzeczy, a potem pojechałam do domu. I co zobaczyłam? Koło mojej posiadłości kręciło się sporo obcych ludzi. Weszłam do kuchni. Z lodówki wzięłam jedno piwo, a następnie poszłam z nim do mojego pokoju. Będąc już w nim zakluczyłam drzwi na klucz. Przebrałam się w piżamę, puściłam najgłośniej jak mogłam muzykę i zaczęłam pakować ubrania do walizek i co jakiś czas pić piwo.
CZYTASZ
Bad sister(Zakończona)
RandomGdy miałam dwanaście lat mój brat z kolegami zaczęli się nade mną znęcać... Byłam kujonkom, a teraz jestem szefową gangu. Okładka wykonana przez caracura