34.

4.2K 131 7
                                    

Wchodzę na dół i widzę jak chłopaki patrzą się na mnie takim wzrokiem jakbym była boginią. Lecz ja nią nie jestem. Dziwne nawet brat tak się na mnie gapi.

-Łał Alex wyglądasz pięknie

-Chyba zapomniała już jestem twoją siostrą- mówię, a  wszyscy oprócz
mojego braciszka zaczynają się śmiać

-Gdybyś ją nie była  to bym cię zaliczył

-Ha ha ha bardzo śmieszne. A teraz na razie spieszę się-otwieram drzwi i wychodzę z domu. Czeka tam na mnie  mój chłopak. Wsiadam do jego samochodu na miejscu pasażera. Chociaż  wolne miejsce kierowcy.

-Witaj kochanie

-Cześć Igor

-Stęskniłem się za tobą

-Ja bardziej. To gdzie idziemy

-Niespodzianka

-Nie lubi niespodzianek

-Ta na pewno ci się spodoba

Akurat.  Włącza silnik i zaczyna kierować auto w nieznane mi miejsce. Po jakiejś godzinie znajdujemy się w restauracji.  Chyba zaraz zacznę się śmiać. On w takim gustownym miejscu.  Wchodzimy do środka i zajmujemy stolik, który został zarezerwowany na nazwisko Igora. Podchodzi do nas kelner po nasze zamówienia. Mówimy tu co chcemy zjeść. Następnie zostawia nas samych, a my możemy w końcu porozmawiać.

-Chciałbym się dowiedzieć się o tobie jak najwięcej

-To może zagramy w 10 pytań

-Dobrze ale ja zaczynam

-Okej

-Ulubiony kolor

-Czarny.  A twój?

-Biały-przeciwieństwa się przyciągają-czy masz rodzeństwo?

-Brata. Nazywa się Lukas. A ty?

-Chętnie go poznam-on i mój brat. O nie kiedy się poznają to się zabiją-miałem brata ale został zamordowany.

-Przepraszam że zapytam się ciebie o to

-Nic nie szkodzi i tak z Tomem miałem słaby kontakt.  Czy zostaniesz moją prawą ręką?

-Nie wiem co powiedzieć-tak tak tak-dopiero co przyłączyło się do waszego gangu, a ty już chcesz mnie mianować na tak wysokie stanowisko. Dlaczego ja?

-Lepszego zastępcy nigdy nie znajdę niż ciebie kochanie.  Jesteś najlepsza z nas wszystkich. Potrafisz zadbać o wszystko. Z tobą u mojego boku możemy być nawet lepsi od ,,nieśmiertelnych’’

-Dobrze zgadzam się na to-w końcu jestem na tak wysokim poziomie. Nie sądziłam, że ta akcja tak szybko się rozkręci.

Pocałował mnie w usta. Oddałam jego pocałunek. Chwila Alex, co się z tobą dzieje? Odepchnęłam go od siebie.





Bad sister(Zakończona)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz