Rozmawialiśmy, a potem ja poszłam spać, a rodzice pojechali do siebie. Czy zawsze coś musi mi przeszkadzać we śnie. Tym razem było to ustrojstwo zwane budzikiem. Wyłączyłam go i poszłam dalej spać. Zasnęłam. Obudziłam się cała mokra. Jeszcze zobaczą z kim zadarli. Nie daruję im tego.
-Wstawaj śpiochu bo inaczej spóźnisz się na pierwszą lekcje-mówi mój ,, ukochany''brat.
-Wypad z mojego pokoju-krzyczę na niego. Po chwili byłam sama. Wzięłam zimy prysznic po czym ubierałam się w
czarną koronką bielizne, czarne skórzane spodnie, biały crop top z napisem Love, białe superstary, biały zegarek.
Tatuaże są zakryte, wyglądają tak:(Na prawym nadgarstku)
Ja mam z napisem Queen, a Mark z King. Oczywiście korona razem z czaszki i różą jest znakiem rozpoznawalnym mojego gangu. Na szczęście nie widać tego tatuażu pod zegarkiem.(Na plecach)
(Na lewym ramieniu)
Włosy zostawiam rozpuszczone. Robię mocny makijaż. Następnie idę na dół gdzie jem zrobione przez chłopaków jedzenie. Nie chcę się przechwalać, ale robię o wiele lepsze. Następnie idę do mojego garażu, który został kupiony przez gang na moje dzieci. Z pośród wielu samochodów i motocykli wybieram czarne Audi R8.
Zabieram od niego kluczyki i jadę nim do szkoły. Parkuję na wolnym miejscu. I ruszam w stronę budynku. Uczniowie przerywali swoje zajęcia i patrzą się na mnie.
CZYTASZ
Bad sister(Zakończona)
AcakGdy miałam dwanaście lat mój brat z kolegami zaczęli się nade mną znęcać... Byłam kujonkom, a teraz jestem szefową gangu. Okładka wykonana przez caracura