12.03 am, berakhir 1/2/19. Bermula 2/2/19, dengan ini berakhir date untuk projek tulis cerita pendek 12 bab. Terima kasih yang dapat selesaikan 12 bab tu. Korang memang superb!!
Ok..lagu kat atas tu, untuk hiburan dan tanda kasih sayang dari kak long kawasan ni, khas untuk member yang join projek ukhuwah ni k. Tidak penting cerita siap ikut masa yang ditetapkan atau tidak, yang pentingnya kita semua berkumpul dalam satu ukhuwah. Mekasih sangatlah yang join.
Kak long taktau nak post kat mana. Jadi di sini lah pilihan kak long. Nak post penghargaan ni kat mesejboard. Tak boleh nak buh lagu pulak.
Enjoy lagu tu k. (Walaupun kak long cuma faham ai lab yu je) 😀
Pertama: terima kasih kepada join tulis cerita pendek 12 bab ni.
NA_NABH
ZuraAcs
Ir_mefraN
seribayu
nurizzahzag
Juna_Una
Misssecret1207
pandachef1zz
thetennba
Ai_meow
tomyamputihcampurTiada akhirnya: Terima kasih berjuta bintang di langit, kerana sudi join projek ni. Semoga kengkawan semua sukses dalam kehidupan seharian. Ape lagi ek... Haaa. Lagu kat atas tu khas untuk korang semua. 😉 Dengar!!
Dan juga untuk pembantu setia kak long shaqshaqy 😊
Bintang yang jauh Mizan Omino.
Jadetaj peminat bintang. 😊Terima kasih semua kerana memberi sokongan!!.
Darling.. darling.. darling..
Ai lab yu.. lab yu.. lab yu.Best lagu ni. hehe..
YOU ARE READING
Melastik bintang. ©
Kısa HikayeSebuah cerita dari diari seorang kak long kawasan. untuk seorang adik yang.. .akak sayang adik. mula 19/11/18. Berakhir 1/4/19.