Heiiiii
Arkadaşlar baştan söylüyorum
BU HİKAYEYİ KALDIRAMAYACAĞIM
fjdjdjdjdjd
3 Şubat 19
Başlama tarihimizi bırakabilirsiniz:
-Bbhyun
💘💛----
"Tanrım! Exo'ya bayılıyorum!"
"Baekhyun... Başını telefonundan kaldırır mısın?"
"Sehun fotoğraf attı. Şuna bakın." Baekhyun telefonu arkadaşlarının gözünün önüne getirdi.
"Duvar mı?"
"Sıradan bir duvar olmadığına eminim. Burada ne anlatmak istediğini herkes anlamayaz."
"Baekhyun bence Sehun Instagram kullanmayı beceremiyor."
"Sanırım," dedi Baekhyun kabullenmiş bir şekilde. "Yine de onun için gay olabilirim."
Herkes kahkaha atarken Miyeon araya girmişti.
"Gay olsan bile sana bakabilecek kimse yok Baekhyun." Bu kısa olan için açık bir hakaret olsa da herkes tarafından komik bulunmuştu. Bu yüzden Baekhyun da istemeden güldü bu şakaya. Sürekli Miyeon tarafından aşağılanmaktan yorulmuştu.
"Aslında giderin var Baekhyun." Soojin alıcı gözüyle arkadaşına baktı. Kızlar kadar güzel ve çekiciydi ama neden çirkin bulunduğunu anlamıyordu.
Miyeon başını olumsuz olarak sallayıp telefonuna baktı. Arkadaşlarını aptal olarak görüyordu ama bunu onlara söyleyip yalnız kalmak istemezdi.
"Baekhyun." Adı geçen ismin sahibiyle birlikte masadaki herkesin ayakta bekleyen uzun gence dönmüştü. "Biraz konuşabilir miyiz?"
Soojin mutlu bir şekilde gülümserken Miyeon kaşlarını çatmış arkadaşına bakıyordu. Neden onunla görüşmek istiyorlardı ki? Yakışıklı çocuk onunla ne konuşabilirdi?
Baekhyun merak ederek yerinden kalkıp kendinden uzun olan çocuğun yanına gitti. Birkaç adım uzaklaştılar masadan, kimsenin duymaması için.
"Miyeon'un yakın arkadaşı olduğunu duydum."
Beraber takılıyorlardı. Baekhyun kendisiyle sırf arkadaşı için konuşmak isteyen çok insan tanımıştı...
"Ve sende ona aşıksın, değil mi?"
"Sadece hoşlanıyorum."
"Ve ben Miyeon değilim."
Neden gidip onunla konuşuyorlardı ki!? Baekhyun bu durumdan nefret ediyordu."Üzgünüm, benim adım Park Chanyeol." Diye başta kendini tanıttı. "Sadece o muhteşem ve hemen konuşmak istemedim. Seninle, onun hakkında biraz konuşmanın iyi olacağını düşündüm. Dışarıdan samimi duruyorsunuz."
"Ne istiyorsun?"
"Benimle buluşur musun? Bu hemen anlatacağım kadar basit bir şey değil."
"Benimle dalga mı geçiyorsun?"
"Lütfen, ne istersen yapacağım. Sadece yardımına ihtiyacım var."
"Baekhyun!?" Soojin masadan kalkarken arkadaşına seslendi. Gidiyorlardı.
"Gitmem gerek." Chanyeol korkuyla masadan kalkan kızlara baktı. Miyeon onlara bakmıyordu bile. Baekhyun'u bileğinden tutarken durdurdu.
"Bunlar aramızda kalsın. Sana mesaj atacağım."
Baekhyun bileğini kurtardı. Bu durumlardan nefret, nefret ediyordu. Kendisine dokunabiliyorlardı ama Miyeon ile konuşamıyorlardı...
"Başta da söylediğim gibi, ben Miyeon değilim." Yazsa bile cevap alamayacaktı.
"Ben de sana birini ayarlarım. Sevgilinin olmadığını biliyorum."
"Bunu istemiyorum."
"Ne istersen?"
"Senden bir şey istemiyorum Chanyeol."
"Lütfen, sadece bir kere konuşalım." Baekhyun duygusunu gözlerinden anlayamadığı çocuğa baktı. Neden bir kız için bu kadar ısrar ediyordu. Hem ona aşıksa, cesur olması gerekmez miydi? Yardımmış...
---
"O kimdi?" Miyeon soğuk ses tonuyla konuştu. İçten içe o çocuğun ne konuştuğunu merak ediyordu.
"Ders hakkında bir şey sordu."
"Bileğini tuttuğu an, seni öpecek sandım! Tıpkı dizilerde ki gibi." Soojin şuan gözlerinden kalp fırlatıyordu. Baekhyun yüzünü buruşturarak başını salladı.
"Baekhyun için fazla iyiydi..."
"Dediğim gibi sadece ders notu sordu." Deyip gülmeye çalıştı. Chanyeol'un dediklerinden şuan bahsedemezdi.
Chanyeol'e yardım etme konusunda kararsızdı. Neden bununla uğraşsın ki? Onu tanımıyordu bile... Sözleri doğru olabilir miydi?
---
Byun Baekhyun:
Pekala nerede ve ne zaman?Park Chanyeol:
Çok iyisin Baekhyun!
Yarın öğle arasında
Kimsenin olmadığı bir yerde buluşalım
Yanlış anlaşılsın istemem--
Baekhyun sadece onunla bir kere oturup konuşacaktı. İnsanların isteklerini kıramıyordu. Bu yüzden tek bir kez ve kısa süreliğine onu dinleyecekti!
----
Bölüm sonu millet hdbdnd
Gelecek bölüm hızla gelecek belki yarın belki daha yakın
Öpüyorum çok çok
Görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fri'ends (chanbaek)
Short StoryChanyeol Miyeon'a aşıktı. Bunun için Baekhyun'dan yani Miyeon'un en yakın arkadaşından yardım alacaktı. Baekhyun, Miyeon ve Chanyeol'un sevgili olmasına yardım ederek onların mutluluğu için uğraşırken kendini üzüyordu...