MerhabalarShawn mendes ve Calvin Klein anlaşması... Diyorum...
İyi okumalar
-bbhyun
---
Miyeon Baekhyun Soojin ve Chanyeol bir masada oturuyorlardı. Ortam olması gerekenden çok daha sessizdi. Chanyeol'un Baekhyun'a bakışları ve sohbetleri yüzünden Miyeon ona sert bir şekilde bakıyordu. Baekhyun ise başını eğmiş birinin onu buradan götürmesini istiyordu.
"Baekhyun, biraz benimle gelebilir misin?" Tanrı sesini duymuş olmalıydı. Doyoung onu çağırırken Chanyeol merakla kaşlarını kaldırdı. Baekhyun ona bakmadan onaylayarak yerinden kalkıp Doyoung'u takip etmişti.
"Gerçekten sürtük..." Miyeon çok geçmeden giden çocuğun arkasından konuştu. Chanyeol şaşırarak ağzını açmıştı. Bu sırada genç kız ne dediğinin farkına vararak yeni bir konu açmaya çalıştı.
"Baekhyun ile ne kadar yakınsınız?"
---
"Nasılsın?" Aslında Doyoung arkadaşlarının merak ettiği şeyi sormak için görevlendirilmişti ama ilk olarak nasıl olduğunu sordu.
"Ne oldu Doyoung?" Baekhyun gülerek karşısında kıvranan çocuğa baktı.
"Tamam, Chanyeol'un yanındaki kızı merak ediyoruz." Baekhyun şaşırarak kaşlarını çattı. Miyeon'u onlara anlatmamış mıydı?
"Size söylemedi mi? Chanyeol'un sevgilisi Miyeon, aslında yeni birlikte oldular..."
"Ne!? Jongin duyunca çıldıracak." Doyoung iki eliyle ağzını kapattı. Her şey çok anlamsız gelmişti. Miyeon ismini daha önce duymamışlardı bile.
"Ne? Neden?"
"Yok bir şey. Ona bu konuşmamızı söyleme lütfen." Doyoung hızlıca konuştu ve gitmeye hazırlandı. Diğer çocuklara haber verecekti. Siyah saçlarını geriye attı ve telefonunu çıkardı.
"Bir sorun mu var?"
"Gerçekten bir şey yok." Diye cevap verip gülümsedi. "Chanyeol serserisi..." Diye ekledi ve telefonu arka cebine koydu.
"Sonra görüşürüz Baekhyun."
Baekhyun başıyla onayladı ve yerine döndü. Doyoung'un dediklerinden bir şey anlamamıştı. Masaya döndüğünde herkes ona bakıyordu.
"Ne diyordu?" Bunu soran Chanyeol olmuştu. Chanyeol'e bundan bahsetmemesi gerekiyordu.
"Not istedi..." Diyerek omzunu silkti ve çantasını sırtına geçirdi. Bu rahatsız ortamda bulunmak istemeyerek yerinden kalktı.
"Benim kütüphaneye gitmem gerekiyor, sonra görüşürüz..." Kızlar umursamayarak konuşurken Chanyeol ona bakıyordu merakla. Doyoung'un ne dediğini merak ediyordu...
Baekhyun daha fazla beklenmeyerek gitmişti.
---
Kütüphaneye falan gitmek istemiyordu. Doğrudan eve yürüdü, eğer Chanyeol ile yalnız oturuyor olsalardı sohbetin dibine vurabilirlerdi ancak Baekhyun hiçbir zaman Miyeon'un yanına konuşamamıştı. Hep yanlış şeyler söylüyordu ve bu yüzden diğerini kızdırıyordu.
Evine vardığında kapının önünde küçük bir paket vardı.
Bu paketler iki gündür geliyordu ve içinden küçük kar küreleri çıkıyordu.
Aslında Baekhyun'un koleksiyonu vardı ama bu aldığı pakettekiler hepsinden güzel çıkıyordu. Değerli parçalara benziyorlardı.Onun için bunu yapacak kimse yoktu. Başta yanlış adrese geldiğini düşündü ama 3. Kez aynı hatayı kimse yapmazdı. Onu tanıyan herkes bu küreleri sevdiğini bilirdi bu yüzden kimin gönderdiğini bilmiyordu.
Mutlu bir şekilde içeri girerek koleksiyon dolabından uzak bir yerde ayrı bir bölüm açtı. Bu üçü ayrı duracaktı. Diğerleri bunlar kadar önemli değildi...
---
"Ah bizim tatlı Baekhyun'umuz..." Birkaç gün sonra Baekhyun okula giderken Chanyeol ve arkadaşlarını bir bahçe masasında görmüştü. Onlarla ilk tanıştığı yerdi burası. Chanyeol başını öne eğmiş otururken Jongin küçüğü yanlarına çağırdı.
Baekhyun yanlarına gittiğinde yan gözle uzun çocuğa baktı ama o, ona bakmıyordu.
"Bir erkekle çıkmaya başladığını duyduk." Baekhyun ona söylediğinden emin olamadı.
"Ben mi?"
"Randevuya çıkmanız bir başlangıç sayılır Byun, gerçekten üzüldüm..." Baekhyun ile başka hayalleri vardı. Onun kapılmasına inanamıyordu!
"Anlamıyorum-" sözüne devam edecekken Chanyeol masadan kalkıp çantasını alarak gitmişti. "Kimseyle randevuya çıktığım yok."
"Chanyeol'e Miyeon söylemiş, sanırım sana randevu ayarlıyorlar. Şimdiden tebrikler çünkü o çocuk okulun en zenginlerinden biri..."
Daha geçen gün onu Chanyeol ile yakıştıran adam bugün başkası için Baekhyun'u tebrik ediyordu? Baekhyun saçmalığa başını salladı. Kimseden randevu istememişti ki?
Bugün yeni bir paket almadığı için üzgünken üstüne böyle bir durum geldiği için daha da mutsuz olmuştu. Hayatı çok kötü gidiyordu. Sadece biraz olsun mutlu olmak istiyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fri'ends (chanbaek)
Short StoryChanyeol Miyeon'a aşıktı. Bunun için Baekhyun'dan yani Miyeon'un en yakın arkadaşından yardım alacaktı. Baekhyun, Miyeon ve Chanyeol'un sevgili olmasına yardım ederek onların mutluluğu için uğraşırken kendini üzüyordu...