Selam olsun yurttan...
Daha önce hiç istemedim ama bölüm sonunda hikayenin gidisi, hikayede deginmemi istediğiniz yer ya da her hangi bir düşüncenizi paylasirsaniz sevinirim
Onun dışında yazım yanlışlarını görmeyin, hem ben hataları siz fark edecekmisiniz diye yapıyorum bxbdbdhdj
İyi okumalar
-Bbhyun
---
Baekhyun onu içeri almıştı. Chanyeol'un içeri girdiğinde ilk dikkatini çeken, kürelerle dolu raflar ve ayrılarak bir kenara konuş başka kürelerin olduğu raf olmuştu.
Ayrılarak özenle kenara konmuş olanlar daha güzeldi..."Neden geldin?" Evi nasıl bulduğunu sormayacaktı. Üstünde pijamaları varken çok tatlı görünen Baekhyun, uzunun kanepelerden birine oturmasını bile beklemedi.
Karşısında öylece duruyordu.
"Uzun zaman oldu..." Bir hafta mıydı ona uzun zaman gelen?
"Evet, bunun için mi geldin?" Kollarını birbirine bağlayarak bakmaya devam etti. Kapının girişinde duruyorlardı hâlâ.
"O gün sana bir şey anlatamadım. Bu yüzden konuşmamız gerektiğini düşündüm."
"Sorularıma cevap mı vereceksin?"
"Evet, elbette, neden olmasın..." O günkü sorularına cevap verememişti. Şimdi nasıl konuşacaktı ki? Chanyeol gözlerini kaçırarak kabul etti.
"Neden sadece benimle arkadaş olmuyorsun?" Baekhyun derin bir nefes aldıktan sonra sordu. Bunu en başından beri çok istiyordu.
"Seninle arkadaş olmadım çünkü seninle daha yakın olduğumuzu düşündüm. Arkadaşlık basitti..." Baekhyun anlamaya çalışarak başıyla onayladı. Kelimelere nasıl bir anlam yüklediğini bilemezdi.
"Beni sevmiyorsun, değil mi?" Bunu umut ediyordu çünkü eğer sevdiğini bilirse ne yapacağından emin değildi.
"Ben herkesi severim Baekhyun..." Chanyeol gülümseyerek söyleyince kısa olan gözlerini devirdi. Ne demek istediğini aslında biliyordu.
"Hoşlanmıyorsun, değil mi?"
"Senden hoşlanmıyorum Baekhyun."
"Sana nasıl inanabilirim?"
"Sana hiç yalan söylemedim?" Küçüğü taklit ederek kaşlarını kaldırdı. İnanmaması için sebep yoktu.
"Yine de benim bir fikrim var." Kesin olarak hem emin olacaktı hemde daha önce Chanyeol'un dediği şeyi test etmiş olacaktı. Chanyeol merakla beklemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fri'ends (chanbaek)
Short StoryChanyeol Miyeon'a aşıktı. Bunun için Baekhyun'dan yani Miyeon'un en yakın arkadaşından yardım alacaktı. Baekhyun, Miyeon ve Chanyeol'un sevgili olmasına yardım ederek onların mutluluğu için uğraşırken kendini üzüyordu...