"Baekhyun roleplay yapmaya ne dersin?"
"Sen evime gelen patronum mu olacaksın?"
"Hayır sen benim hizmetkârım olacaksın."
"Eğer sen benim çocukluk aşkım olursan kabul ederim."
"Ya da biz seninle sadece sevgili gibi davranalım." Chanyeol en başında aklında olan fikri söyledi. Sanki en başından beri sadece sevgili olan kendileriymiş gibi davranmak istiyordu. Baekhyun kısa bir süre düşündükten sonra başıyla onayladı ve gözlerini kaçırdı.
Şuan burada olandan kimsenin haberi olmayacaktı. Dediği gibi sadece oyundu ve eğleneceklerdi.
"Pekala o zaman sevgiline kahvaltı hazırla."
"Neden sen bana hazırlamıyorsun?"
"Çünkü senin evinde misafirim?"
"Evimi sevgilimle paylaşabilirim." Chanyeol gülümseyerek mutfak önlüğünü boynuna geçirip bağlarken gülümsedi.
"Başka neyi sevgilinle paylaşırsın?"
"Hmm..." Baekhyun boynunu uzatıp önlüğünü geçirdikten sonra cevap verdi. "Kalbim?"
"Onu bana verdiğini düşünüyordum..."
"Uh... O zaman yatağım?" Baekhyun gülerek söylediğinde Chanyeol de gülmüştü. İkiside mutfakta hazırlıklara başladığında büyük işleri uzun olan almıştı. Baekhyun sadece domates ve salatalık kesmekle meşguldü. Bunu da büyük bir odaklanmayla yapıyordu.
"Uzun zamandır bununla uğraştığının farkında mısın yoksa sadece diğer işlerden mi kaçıyorsun?" Chanyeol arkasından kollarını sararak ellerinin üzerine ellerini koyduğunda Baekhyun donmuştu.
Hiçbir zaman ona yakın olmaya dayanamıyordu. Chanyeol yakınına geldiğinde, ya da onu etrafında gördüğünde mutlulukla belirti gösteren kalbi şuan maratona girmiş gibiydi.
"Baekhyun?" Baekhyun kendisine seslenen uzuna başını kaldırarak baktı. Yüzü oldukça yakınındaydı.
"Chanyeol işime engel oluyorsun..."
"Senin yerine yapabilirim. Çünkü çoğu iş bitti sayılır." Yiyeceklerini hazırlamıştı ama Baekhyun hala verdiği işi bitiremediği için ona yaklaşmıştı.
Baekhyun gözlerini devirerek uzunun yaklaşmasını istedi. Chanyeol merakla ona yaklaştığında kısa olan onun yanağına dudaklarını bastırmıştı.
"Ben hallediyorum sevgilim. Sen kendi işine bak." Chanyeol tarifsiz gülümsemesiyle geri çekilerek masaya ilerledi ve tabakları düzenledi. Baekhyun ise elini kalbine koymuş düzene girmesini bekliyordu...
----
"Aksiyon." Dedi Chanyeol ilk olarak kanepeye oturup bacaklarını uzatan kişi oldu. Baekhyun da arkasından gelerek televizyonun karşısına kurulan Chanyeol'un bacaklarını yere atıp kendi de yanına oturmuş oldu.
"Animasyon." Diye karşı çıktı.
"Bilim kurgu."
"Animasyon."
"Gerilim."
"Animasyon..."
Chanyeol sonunda gözlerini devirmişti. Baekhyun hep istediğini yaptırıyordu... Kendisi animasyon istemediği için her yolu denedi ama kararını değiştiremedi.
Bacaklarını kaldırarak sinirle Baekhyun'un üzerine koymuştu.
"Taş kağıt makas?" Diye öneri sundu bu kez ama Baekhyun dudaklarını büzerek başını eğdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fri'ends (chanbaek)
Short StoryChanyeol Miyeon'a aşıktı. Bunun için Baekhyun'dan yani Miyeon'un en yakın arkadaşından yardım alacaktı. Baekhyun, Miyeon ve Chanyeol'un sevgili olmasına yardım ederek onların mutluluğu için uğraşırken kendini üzüyordu...