Merhabalar
--
"Oyun oynamak ister misin, ya da sana bu peluşu kazanmamı?" Chanyeol Miyeon ile dışarı çıkmıştı. Baekhyun ile görüşmedikleri için taktik alacağı kimse yoktu bu yüzden onunla eğlendiği gün geldi aklına.
"Dalga mı geçiyorsun? Ben 21 yaşındayım, kim bunu ister ki?"
"Üzgünüm," Baekhyun'un mutlu olduğunu düşünmüştü. "Pekala köşede bir Japon restorantı var, gitmek ister misin?"
"Hayır, diyetteyim." Akşama kadar burada yürüyecek değillerdi. Bu yüzden Chanyeol düşünmeye çalıştı.
"Ne yapmak istiyorsun Miyeon?" Diye sordu bu kez. Kendi bir şey bulamıyordu ve bu durumdan sıkılmıştı. Baekhyun onu güldürmeye çalışıyordu ama Miyeon ne dese umursamıyordu.
"Sana gidelim, rahat oluruz..." Miyeon alt dudağını yaladı ve uzun gencin gözlerine baktı. Miyeon birçok erkeğin aradığı kızdı.
---
Chanyeol Miyeon'u eve getirmişti. Bu saatte sadece Doyoung evde olurdu. Yinede umursamadı. Miyeon önden içeri girerek etrafı inceledi.
"Dağınıksınız," dedi etrafa bakarken. "Neden ayrı bir eve çıkmıyorsun?" Tek başına olmasının daha iyi olduğunu düşündü ama Chanyeol arkadaşlarıyla mutluydu.
"Böyle iyiyiz." Doyoung mutfaktan çıkarak yanlarına gelirken söyledi. Yüzü sertti. Normalde herkese gülümseyerek bakardı. Miyeon da ona gülümsemiyordu zaten.
Miyeon onun kim olduğunu sorar bakışlarla Chanyeol'e baktı.
"Miyeon, bu ev arkadaşlarımdan biri Doyoung. Uzun zamandır arkadaşız."
"Yalnız olacağımızı sanmıştım." Doyoung'un orada olduğunu unutarak bakmadan sordu.
"Bu kim Chanyeol?"
"Miyeon, kız arkadaşım." Doyoung gözlerini devirdi. Miyeon kollarını birbirine bağlayarak karşısındaki çocuğa bakıyordu.
"Her neyse," deyip ikiliyi geride bıraktı. Ne yaptıklarını merak etmiyordu ve rahatsız edici kızın yanında bulunmak istemedi. "Ah bu arada!" Yerinde durup Chanyeol'e döndü. "Baekhyun geçen gün ceketini burada unutmuş, yakın olduğun için senin vermeni istedik."
Doyoung sonunda gülümseyerek merdivenleri çıktı. Miyeon ise şaşırmış bir şekilde bakıyordu. Baekhyun ondan önce buraya mı gelmişti?
"Baekhyun ile neden yakınsın?"
"Ders notları için, biliyorsun zeki olduğu için onunla konuşmam gerekiyor." Birkaç dersten kalmıştı ve ondan yardım aldığını inandırmıştı.
"Buraya neden geldi?"
"Jongin davet etmişti." Diye geçiştirdi bir koltuğa otururken. Miyeon da yanına oturmuştu. Dipdibe oturuyorlar denebilirdi. Chanyeol rahatsız olarak geri gitmeyi denedi ancak başarısızdı.
"Onunla yakın olman çok sinir bozucu."
"Arkadaşın hakkında böyle söylemen çok garip." Chanyeol gülmeye çalıştı sonunda.
"Biliyorum ancak ondan kimse hoşlanmıyor. Kendinde olmayan şeyleri hep kıskanır. Seni de kandıracağından korkuyorum..."
"Şaka mıydı bu?" Chanyeol arkadaşı hakkında böyle düşünen insana inanamıyordu. Baekhyun Miyeon'u her zaman övmüştü ama bu kız tersini yapıyordu.
"Her neyse, ondan uzak duralım sevgilim." Miyeon Chanyeol'un boynuna dudaklarını bastırdığında Chanyeol oturduğu yerden kalktı.
Mutfağa doğru giderken gerisinde bıraktığı kıza bakmadı bile. Baekhyun ile arkadaştı sırf o istiyor diye bunu bırakmazdı. Hem Baekhyun onunla sevgili olmasını sağladı. Ona yardım etmişti çoğu zaman bu yüzden Chanyeol'un de ona yardım etmesi gerekiyordu...
"Ne yemek istersin?"
"Üzgünüm, her mutfaktan yemek yiyemiyorum. Garip bir takıntı ama kendi mutfağım kadar temiz olduğunu düşünmüyorum."
Chanyeol derin bir nefes alarak elindeki tencereyi bıraktı ve kapının girişinde bekleyen kıza döndü.
"Pekala ne yapmak istersin?"
"Oppa, biraz benimle oyna..." Miyeon onu arzuluyor muydu, bilmiyordu ama sürekli cinsel manada yakınlaşmaya çalışıyordu. Bir temas istiyordu...
Chanyeol ise bu kadar çabuk yakınlaşmak istememişti. O ağırdan almak istiyordu.
Bu sırada Miyeon'un telefonu çaldı. Reddet tuşuna bastığında Chanyeol merakla kaşlarını kaldırdı. Miyeon omzunu silkerek Baekhyun olduğunu söylemişti.
"Neden açmadın?"
"Sesi rahatsız edici." Oysa Baekhyun'un sesi çok güzeldi. Sadece o kıza rahatsız edici geliyordu.
Miyeon umrunda olmayan bir tavırla tezgaha doğru yaklaşıp Chanyeol beline kollarını sardı.
"Oppa ben güzel miyim?" Chanyeol de ellerini onun beline koyarak karşılık verdi. Başıyla onaylamıştı. "Eğer bu güzel kızla sevgiliysen istediğin zaman öpebileceğini biliyorsun, değil mi?"
Sevimli bir şekilde sordu. Parmak uçlarına çıkıp dudaklarına yaklaşırken Chanyeol başını gülümseyerek olumsuz olarak salladı.
Onu öpmek istemiyordu, en azından şimdilik.
Bu kadar çabuk ulaşılabilen biri olacağını düşünmemişti.
--
Şuan okuyan 20 kişi var gibi duruyor
Onlar okuduktan sonra yeni bölümü hemen atacağım
Öpüyorum sizi
Hoşçakalın
💕💞💘❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fri'ends (chanbaek)
Short StoryChanyeol Miyeon'a aşıktı. Bunun için Baekhyun'dan yani Miyeon'un en yakın arkadaşından yardım alacaktı. Baekhyun, Miyeon ve Chanyeol'un sevgili olmasına yardım ederek onların mutluluğu için uğraşırken kendini üzüyordu...