"Baekhyun." Adı geçen ismin sahibiyle birlikte masadaki herkesin ayakta bekleyen uzun gence dönmüştü. "Biraz konuşabilir miyiz?" Bunu soran Chanyeol'du.Baekhyun anlamayarak ayağa kalktı. Neden bu kadar ciddi göründüğünü anlamamıştı... Merak ederek yerinden kalkıp kendinden uzun olan çocuğun yanına gitti. Birkaç adım uzaklaştılar masadan, kimsenin duymaması için.
"Ben birini seviyorum." Baekhyun sevdiği adamın salaklığına göz devirdi. Aklına onunla konuştuğu ilk gün gelmişti. Chanyeol bunu canlandırmaya çalışıyordu.
"Aslında ona aşıksın, değil mi?"
"Hemde nasıl!."
"Gidip onunla konuşmalısın evlat." Baekhyun sonunda gülmüştü dayanamayak.
"Üzgünüm, benim adım Park Chanyeol." Diye başta kendini tanıttı. "Sadece o muhteşem ve konuşmaya çekiniyorum."
"Pekala Chanyeol, bu kadar yeter."
"Byun Baekhyun, seni uzun zamandır seviyorum ve konuşmaya çekiniyordum. Çünkü sen mükemmelsin, harikasın, inanılmaz derecede güzelsin. Sana büyük sevgim dışında bir şey veremem ama her zaman yanında olacağıma söz verebilirim. Lütfen beni kabul et ve sevgilim ol. Uzun zaman, ölene kadar yan yana kalalım!"
"Pekala, seninle sevgili olurum ama bir şartla..." Baekhyun mutlulukla kıkırdayıp duruyordu. Chanyeol başıyla onaylayıp Baekhyun'un bir elini tuttu.
"Ne istersen, her şeyi yaparım!"
"Bugün ailemle tanışacaksın."
"Baekhyun buna hazır değilim!"
"Annem uzun zamandır sorup duruyor! Tanışacaksın."
"Başka zaman, lütfen."
"Bugün! Söz verdin."
"Tanrım... Peki cevabın?"
"Seninle birlikte ölmeye razıyım Chanyeol. iyi ki karşıma çıktın. Geç bile olsa seninl birlikte olduğum için çok mutluyum. Sana aşık oldum..."
"Pekala burada öpüşmemiz gerekiyor..."
"Toplum içindeyiz."
Bu Chanyeol'un umrunda bile değildi. Sevgisini her zaman dürüstçe gösterecekti. Baekhyun yanında olduğu sürece kimseden utanmazdı artık. Onu sevdiğini söylemişti hatta Baekhyun'u kendine aşık etmişti. Neyi insanlardan saklayacaktı ki?
Bu yüzden beklemeden dudaklarına bir öpücük bıraktı.
Her zaman dürüst olup sevdiğini koruyacaktı. Baekhyun onun her şeyi olmuştu bir kere...
İkiside bundan sonra birbirlerini deli gibi seveceklerdi...
SON
KİSA BİR SON OLDU AMA OLSUN
HAPPYBAEKHYUN DAY!
05052019 22:36
-0506-
destek yorum beğeni için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim
Bazılarınızı gerçekten seviyorum diğerlerini seviyorum
Farkı bulun hxbsj hoşçakalın mutlu kalin
Bbye bye
-bbhyun ❤🎈💚💕💎👑💎💥🎈🎉🎉🎉💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fri'ends (chanbaek)
Short StoryChanyeol Miyeon'a aşıktı. Bunun için Baekhyun'dan yani Miyeon'un en yakın arkadaşından yardım alacaktı. Baekhyun, Miyeon ve Chanyeol'un sevgili olmasına yardım ederek onların mutluluğu için uğraşırken kendini üzüyordu...