ÄTTE

5.5K 532 259
                                    


Üstü yuvarlak olan a bulamadım, üzgünüm Norveççe bxbsbd

YA BEN KALBİMİN ALTINA KALP YORUMLARİ BİRAKANLARİ Mİ YESEM YOKSA HİKAYEYİ GUZEL BULAN KİSİLERİ Mİ YESEM BİLMİYORUM

SİZİİ SEVİYORUM

iyi okumalarrr

-bbhyun
---

"Uh merhaba!" Chanyeol Baekhyun'un onu ilk getirdiği özel yerine geldiğinde gerçekten burada olacağını düşünmemişti. Hem neden buraya geldiğini bile bilmiyordu.

Sadece 3 gündür onu görmüyordu ve belki de burada olacağını düşünmüş olabilirdi...

"Burada ne arıyorsun?" Baekhyun gülümseyerek sordu. Başta korkmuştu gerisinden seslendiği için ona döndü.

"Buraları geziyordum ve sesi duyunca bakmak istedim." Diye bahane buldu. Baekhyun elindeki tableti kapattı hızla.

"Bu kadar ses çıktığını bilmiyordum."

Chanyeol başını sallayarak yanına oturdu. Göl bugün daha aydınlık duruyordu. Normalde etrafı çevreleyen ağaçlar yüzünden karanlıktı. Işık almıyordu.

"Ne izliyordun ki?"

"Jongin bir şeyler göndermiş."

"Konuşuyor musunuz?" Chanyeol merakla baktı. Ne zamandır araları mesajlaşacak kadar iyiydi? Yinede onu Jongin'den kıskanamazdı.

"Bana porno videoları atmış..."

"Sakin porno izlediğini söyleme."

Baekhyun yakalandığı için yanakları kızardı. Sadece birkaç dakika bakmıştı, zaten çıkacağı zaman Chanyeol gelmişti.

"Tabletini ver." Baekhyun itiraz etmeden şifresiz tabletini ona verdi. Ne için istediğini bilmiyordu. "Hemde gay pornosu mu?" Şaşırarak baktı küçüğe.

"Gay değilim."

"Hiç kimseyle birlikte oldun mu?"

"Hayır." Baekhyun'un bu cevabı gülümseyerek tableti kapatmasına sebep oldu. Baekhyun onun neyi komik bulduğunu merak ediyordu.

"Bir erkekle yattığını hayal edebiliyor musun?"

"Gay değilim ama bu normal. Hatta onları destekliyorum."

"Biliyorum Baekhyun," Chanyeol gözlerini devirdi. "Sadece hayal edemez misin?"

"Pekala." Deyip düşündü Baekhyun, bunu yapmakta sorun yoktu.

"Pekala üstte misin yoksa altta mı?"

"Nasıl yani?"

"Kendini altta mı görüyorsun yoksa üstte hareket eden kişi misin?"

"Chanyeol!" Baekhyun bunu neden onunla konuşuyordu ki!? Sinirle başını çevirdi ve tableti elinden aldı. "Neden böyle şeyler soruyorsun?"

"Çünkü gay olduğunu düşünüyorum ve sen bunu inkar ediyorsun."

"İnkar etmiyorum çünkü değilim."

"Bundan utanıyor musun?"

"Hayır sana bunu desteklediğimi bile söyledim!"

"O zaman kabul et çünkü sende öylesin."

"Nereden biliyorsun tanrı aşkına!?"

"Birinin aletine dokunmak istemiyor musun gerçekten? Ya da ona oturabilirsin bile. 21 yaşındayız ve bunlar normal şeyler." Kısanın utanmasına gerek yoktu.

fri'ends (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin