ATTEN

5.5K 432 117
                                    

Güzel bir haberim var bölümün sonunda

Öpücükler

İyi okumalar

---

Baekhyun ve Chanyeol güne gözlerini sarmaş dolaş açacaklarını tahmin edemezlerdi.

İlk uyanan Baekhyun olmuştu. Belinde sarılı olan kollara şaşırsa bile geri çekilmeden beklemek istemişti. Bu garip bir duyguydu, daha önce tatmadığı.

Chanyeol gözlerini açtığında dünyanın gerçekten güzel bir yer olduğunu, aslında dünyanın Baekhyun'un yanında güzelleştiğini anlaması uzun sürmedi.

Baekhyun o kadar güzel bakıyordu ki ona, Chanyeol utanmasa orada öperdi küçüğü ardı ardına.

"Buraya nasıl geldiğini hatırlıyor musun Chanyeol?"

Chanyeol her şeyi hatırlıyordu... Yinede bunun utancını sürdüremezdi. Bu yüzden bilmezden geldi.

"Sanada Günaydın Baekhyun..."

"Gece neler yaptığını biliyor musun?"

"Saat kaç?" Chanyeol ondan ayrılarak araya mesafe koydu. Baekhyun sorularına cevap alana kadar pes etmeyecekti.

"Gece beraber olduk."

"Hayır olmadı-" Chanyeol tavana bakarken dilini ısırmak istedi. Baekhyun'un yüzünde gülümseme oluşmuştu.

"Biliyordum." Kendinden emin bir şekilde gülümsedi. Gece yatmadan, gündüz ise kalkmadan evvel biriyle konuşmak güzel gelmişti. Mutluluk vericiydi tamamıyla. "Dün gece tatlıydın..." Diye bir şey söyledi Baekhyun birden bire. Bu sözü uzunu şaşırttı çünkü kızmasını beklemişti.

"Tatlı mı?"

"Ben bir şey söylemedim?"

Baekhyun aynı şeyi tekrar etmeyecekti. Bunu başını çevirerek de reddetti. Uzun olan sadece gerçekten duyduğuna emin olamadığından sormuştu zaten.

"Seninle aynı yatakta uyanacağım aklıma gelmezdi..."

"Evet, şanslı bir insansın."

"Sanmıyorum. Tüm saçma işlere bulaştım, sadece seni görmek şansı hissettiriyor."

Baekhyun utanarak ona sırtını döndüğünde beyaz tişörtü yukarı kaymıştı. Chanyeol açılan kısma kısa bir süre baktıktan sonra bakışlarını kaçırdı. Sabah sabah Baekhyun'a karşı kirli şeyler düşünmek istemiyordu.

"Chanyeol gay olduğunu Miyeon biliyor mu?"

"Miyeon'a hiçbir zaman teklif etmedim. Hatta onunla çıkmamı teklif eden oydu."

"Sana bunu sormadım, biliyor mu?" Baekhyun sırt üstü yatarak tavana baktı ve cevabını bekledi. "Eğer cevap verirsen sende bana soru sorabilirsin."

"Pekala, bildiğini düşünmüyorum ama onunla konuşacağım."

Baekhyun başını aşağı yukarı salladı. Şimdi o soru soracaktı, Chanyeol bu fırsatı kaçırmazdı.

"Kendine en son ne zaman dokunun?"

"Şaka mı yapıyorsun?"

"Jongin'in sana videolar gönderdiğini söylemiştin, etkilendin mi ya da her hangi bir durumla karşı karşıya kalmadın mı hiç?"

Baekhyun onun ciddi olduğunu anlayınca gözlerini devirip derin bir nefes bıraktı. Neden bunları düşünüp merak ediyordu ki?

"İzlemedim ve eğer merak ediyorsan, kendime ihtiyacım oldukça dokunuyorum..."

"Neden bir sevgilin yok? Bunu senin yerine yapabilir."

"Sabah sabah bunu sorduğuna inanamıyorum..." Chanyeol cevap vermeyince Baekhyun yanağının içini ısırıp düşündü.

"Beni seven olduğunu düşünmüyordum. Hem başkasının bana dokunması garip," diye sesli düşündü. "Çünkü daha önce hiç öyle bir durum yaşamadım. Jongin ve Sehun arasında olan ilişkiyi görene kadar kendimden emin değildim. Ancak o zaman bunu istediğimi farkettim. Senin- yani benden daha baskın birinin benimle olmasını isterim."

Chanyeol anlayarak onayladı ve yutkundu. Baekhyun geçiştirmek için bir soru düşündü. Bu garip havayı bozmak istiyordu.

"Sen daha önce bir erkekle beraber oldun mu?"

"Hayır ama onu öptüm." Tek öptüğü kişi kendisi gibi yanında uzanarak tavana bakan Baekhyun'du. "Ve onun kalçalarına dokundum. Ona kendi formamı giydirdim ve kendime bastırdım... Ard arda aletlerimiz birbirine değmişti."

"Etkilenmiş gibisin."

"Sadece forma olmasını hayal ettim. O kot ve içindeki tişört her zaman düşman olarak kalacak. Onun dışında her şey etkileyiciydi..."

Baekhyun kendinden bahsedilmesine rağmen üstelemedi. Kendiside o gün etkilenmişti. Hatta şuan bile bundan tahrik oluyordu. Pis bir konuşma ortamı oluşmuşken ikiside buna devam etti.

"Devamında ne yaşadın?"

"Onun pantolonunu indirip, tahrik ettiği penisi deliğine göndermek istedim ama oradan çıktım." Baekhyun bu itirafa sessiz kalırken Chanyeol devam etmişti. "Orada çıktığımda boş bir tuvalette kendimi çekerken hayal etmeye başlamıştım. Onun bir gece vakti kucağımda zıpladığını..."

Chanyeol bunları anlatırken eli yorgan altından aletine gitmişti. Sadece etkilenen kendisi olsun istemiyordu ama küçükte kıpırdanma göremedi. Bakmadan devam etti.

"O mükemmeldi."

"O gün neden gittin? Belki senin için gelmişti?"

"Benim için gelmişti." Diye onayladı. "Ona dokunmama izin verdiği için mutluydum."

"Bence gitmemeliydin. Eğer senin için geldiyse, seni tutup emmeliydi. Hediye olarak..."

"Siktir Baekhyun!" Chanyeol yataktan kalkarak banyoya koştu. Baekhyun ona uyarak hata ediyordu... Kendisi parmaklarıyla aletini okşarken bunu aslında Chanyeol'a yapmak istediğini farketti.

Sözleriyle değil onu bedeni ve hareketleriyle tahrik etmek, oynamak istiyordu. Bu gece Chanyeol'un gitmesine izin verecekti. Onun evinde takılıp vakit geçirmesini isteyecekti.

Çünkü beraber olmak istiyordu. Chan ile gününü yalnız ve rahat geçirmek istiyordu.

Zor bir gün olacaktı ama buna değecekti.

---

Final yakinnn...

Öptüm

-bbhyun ❤

fri'ends (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin