ELLEVE

5.7K 508 198
                                    

Arkadaşlarrrrrr

DAYANAMADİİİİİMMMMMM

HUKAYE 1K GECTİGİ İCİN YENİ BÖLÜMÜ ATIYORUM

TEŞEKKÜR EDERİM! 💕💕

-bbhyun

--

Baekhyun sabah gözlerini açtığında bugün gelmesi umuduyla kapıya koştu. Yeni bir küre istiyordu ve kapının önünde bir paket vardı?

 Yeni bir küre istiyordu ve kapının önünde bir paket vardı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu da hayranlıkla açarak diğerlerinin yanına götürmüştü. Yanında ne bir not ne de başka bir şey vardı. Baekhyun bunlara bayılmıştı ama en sevdiği diğer bir küre ise Miyeon için aldıkları olmuştu. O an Baekhyun seçmişti ve Chanyeol onu hediye olarak satın almıştı ama Miyeon'a vermemişti.

Kırıldığını düşünüyordu ya da gerçekten beğenmediği için vermemişti...

Baekhyun bugünün mutlu geçeceğine emindi.

---

"Bugün bize gelmeye ne dersin güzellik, söz veriyorum seni Chanyeol'den koruyacağım." Jongin tek başına yürüyen Baekhyun'un arkasından gelerek kolunu omzuna attı. Diğerleri ise gerisinden geliyordu.

"Bundan bahsetme, Miyeon duymamalı, hem sarhoştuk, hatırlamıyor musun?" Baekhyun kısık bir sesle söyledi. Jongin bundan eğleniyordu.

"Sen hatırlamıyor musun Baekhyun, inledin ve onu tahrik ettin."

"Öyle bir şey olmadı..." Diye inkar etti ve başını çevirdi. O günü hatırlamak istemiyordu ama sık sık aklına geliyordu.

"Neden inkar ediyorsun hem bu Miyeon saçmalığı da ne oluyor?" Baekhyun ile yürümeye devam ederken kolu artık rahatsız etmiyordu küçüğü. Sohbete dalmışlardı.

"Ben Chanyeol'e onunla sevgili olmasını için yardım ettim. Gerçekten yakışıyorlar..."

"Siktir Baekhyun, sen ondan daha güzelsin."

"Sana öyle geliyor. Herkes böyle düşünemez."

"Bizim grupta güzel olan tek sensin Baekhyun ve hepimiz böyle düşünüyoruz."

"Hepiniz?"

"Hepimiz." Baekhyun yinede Chanyeol'un o gruba dahil olduğunu sanmıyordu.

"Ee geliyor musun akşam?"

"Chanyeol ile beni yakıştırmayı ne zaman bırakacaksın?"

Jongin gülümsedi ve geri çekildi. "Bekliyorum, saat 7'de..." Baekhyun arkadaşlarının yanına dönen Jongin'e bakarken Chanyeol ile göz göze gelmişti. Chanyeol onun arkadaşıydı...

--

"Geçen gün hırkan burada kalmış." Doyoung Baekhyun'un hırkasını verdi ve mutfağa döndü. Bugün acayip bir kalabalık vardı ve diğerlerini bulamamıştı. Jongin ve Sehun bir kenarda öpüşürken diğer çocuklar göz önünde değildi. Chanyeol de kalabalık arasında bir yerde olmalıydı.

fri'ends (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin