TJUETRE

4.7K 382 45
                                    

İyi okumalarr arkadaşlar

Mutluyum
Mutlu olun

Mutlu olalım

Sizi seviyorum

Son dakika haberi aldım şimdi

Final yakın

Bbhyun

---

Sabah okulda olanlar yüzünden utanan Baekhyun, sevdiği adama bakmadan Jongin'in yanına oturmuştu.

Az kalsın birine yakalanıyorlardı ama Chanyeol bu konuda çok rahattı. Utanan çocuğu tatlı bulmuş sürekli bunu dile getirmişti.

"Baekhyun sevgiline selam bile vermeden gelip benimle oturman gerçekten mutluluk verici..."

"Sevgili değiliz..." Dediğinde Chanyeol hala gülümserken kaşlarını kaldırmıştı. Baekhyun'un her hareketi onu mutlu ediyordu. Bu çocuğa neden aşık olduğunu bilmiyordu, deli gibi sarılmak istemişti şuan, sanki yıllardır görmüyor gibi...

"Sevgili değil misiniz?" Sehun da Chanyeol'un yanına otururken sormuştu.

"Değiliz." Trip atar gibi konuşurken çaktırmadan ara ara Chanyeol'e bakıyordu ve sinirleniyordu. Yüzündeki ifade yüzünden başını görmemek için ters yöne çevirdi. Üstünü değiştirerek gelmişti. İçeri girdiğinde ise güzel bir koku almıştı Chanyeol ondan gelen...

"Chanyeol hala teklif etmedin mi?"

"Etmedi." Miyeon'u hatırlatıp canlarını sıkmak istemese bile Baekhyun yine lafa atlamıştı. Chanyeol küçük bir gülücük bırakarak Doyoung'un yanına gitmek için ayağa kalktı. Mutfağa yaklaştığında kısa olanın hala konuştuğunu duyuyordu.

"Ne kadar umursamaz görüyor musunuz? Gerçekten kafayı yiyeceğim."

"İstediği gibi öpmesine rağmen hala sevgili olmamanız çok saçma."

"Kesinlikle!" Baekhyun pot kırmış gibi elini ağzına götürdü. Öpüştüklerini bilmelerine gerek yoktu.

Sehun ve Jongin aynı anda gülerek küçüğü aralarına aldılar. Birkaç tecrübe gibi şeylerde bahsedip akıl verirken Baekhyun gün içinde kaç kere utanabilir onu düşünüyordu.

---

Herkes mutfak masasında yerini alıp yemeğini yerken Baekhyun yemeğindeki deniz ürünlerini seçiyordu.

"Tüm yemekleri aslında Chanyeol yaptı."

"Bana hiç söylemedi..." Baekhyun şaşırarak ortaya konuştuğunda yanında oturan çocuk ona bakmıştı.
Yemek yapabildiğini bilmiyordu.

"Çünkü sormadın ve lafı geçmedi."

"Onu duymadığımı biri söyleyebilir mi?" Chanyeol gülümseyerek yemeğiyle ilgilenen çocuğa baktı. Ne için böyle davrandığını bilmiyordu bile.

"Baekhyun seni duymadığını söyledi Chanyeol..." Bunu sadece Jongin söyleyebilirdi hemde sırıtarak...

Chanyeol kendi yemeğine dönüp çatalını ağzına götürürken bir eli masanın altından Baekhyun'un bacağına gitmişti. Baekhyun başını kaldırmış şaşkın bir şekilde çok doğal bir şekilde yemek yiyen uzuna baktı. Eli yavaşça yukarı çıkarken Baekhyun derin bir nefes almıştı ve elindeki çatalı sıkmıştı.

İnsan içinde bunu nasıl yapabilirdi? Ayrıca ona trip attığı bir zamanda... Uzun olan kısanın kulağına eğilerek bacağının içinde parmaklarının gezdirdiği sırada fısıldadı.

"Ne kadar güzel olduğun hakkında fikrin yok."

Klişe cümleler Baekhyun'un içini yakıp yıkarken sakin kalamıyordu.
Neden uzunun böyle yaptığını bilmese de Baekhyun sanki dudaklarında yemek varmış gibi dilini gezdirip tabağına baktı. Chanyeol'un deli olduğunu biliyordu.

Chanyeol'un kendisinden önce tahrik olacağına emindi. Her zaman bu daha kolay olmuştu çünkü kendisine dayanamadığı ortaydı. Tabiki Baekhyun bununla oldukça mutlu oluyordu.

Bacağını ayırarak Chanyeol'un bacağına değdirdi. Tıpkı Sehun'un az önce ona fısıldadığı gibi çatalını yere düşürdü. Sehun bu bu sırada masada değildi. Yani bunu bilen kimse yoktu.

Masanın altına eğilerek çatalına uzandı. Chanyeol bu sırada yemeğini yeyip onun doğrulmasını bekliyordu.

Baekhyun boş alana başını uzatıp aletinin olduğu yere hissedebileceği derecede dudaklarını bastırmıştı. Daha sonra parmaklarıyla kısa süre okşayıp sandalyesinde doğrulmuştu.

Chanyeol bununla tahrik olurken masadan nasıl kalkacağını bilmiyordu. Daha sonra küçük olan için hiçbir girişimde bulunmadı. Herkes kalkıp gidene kadar başını yemeğine gömmüştü. İstemeden hayal ederkense aleti kalkıyordu havaya...

Lanet olsun Baekhyun!

--

"Neden benim Baekhyun'um masayı topluyor?"

"Çünkü o da yemek yedi." Sehun gereksiz konuşan arkadaşının yüzüne bile bakmadan söyledi. Kendisi yardım etmiyordu birde gelmiş Baekhyun'u soruyordu.

"Yemekleri ben yaptım. Baekhyun'u da yoramazsınız..." 

"Ben aslında-"

"Ayrıca neden ona 'benim' diye hitap ediyorsun, hala sevgili bile değilsiniz." Sehun sırıtarak Chanyeol'a baktı kısa bir süre, bu sırada Baekhyun'da lambalar yanmıştı.

"Bana karışamazsın Chanyeol."

Chanyeol tezgahın üzerinden alacağını alıp onaylamaz şekilde mutfaktan çıkmıştı. Baekhyun gereksiz yere trip atıyordu... Onun yüzünden kendini çekmek zorunda kalmıştı, daha ne yapacaktı ki!?

İstediğini anlamıyordu... Taktik almak için gideceği kimse yoktu,belki Jongin'e sorabilirdi ancak ona da güvenmiyordu.

Küçüğü odasına çekmeyi başarırsa aralarını ısıtabilirdi...


fri'ends (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin