FEMTEN

5.6K 512 166
                                    

Önceki bölümü okumayı unutmayın...

İyi okumalar

--

"Burada ne yapıyorsun?" Baekhyun gizlice Chanyeol'un soyunma dolabına girmişti. Uzun olan onu görünce şaşırarak kapıyı hızla kapattı. Küçük alanda dipdibe geldiler.

"Bir haftadır konuşamıyoruz ve dedim ki eğer-"

"Buraya nasıl girdin?" Chanyeol sözünü keserek gülümsedi. Güzel bir maçtan sonra Baekhyun'u görmek gününü muhteşem kılmıştı.

"Bilmiyorum, şimdi gitmem gerek."

"Bu ne demek? Konuşamadık bile."

"Konuştuk işte, kimse gelmeden çıkmam lazım."

"Ne? Ne zaman konuştuk? Hafızamı kaybettim Baekhyun, bana bir şeyler anlat." Chanyeol küçüğü köşeye sıkıştırdı ve gülümsedi. Baekhyun gözlerini devirdikten sonra sessizce kıkırdadı.

"Duş alman gerekiyor." Chanyeol'un terli göğsüne bakarak söyledi. Tişörtünü omzuna atmıştı.

"Duş kaçmıyor, senin aksine..."

"İnsanlar gelecek, o zaman çıkamam..."

"O zaman kal..."

"Chanyeol-"

"Kırmızı yakışmış."

"N-ne?"

"Tişörtün, dikkat çekici." Dedi diğer bir kırmızı olan dudaklarına bakarak.

"Teşekkür ederim, aslında senin firmanın daha çok seviyorum." Onun formasında kırmızı çizgiler vardı ve Baekhyun onun daha güzel bir ton olduğunu düşünüyordu. Chanyeol omzuna attığı formasını eline aldı.

"Bunun nasıl olacağını denemek ister misin?"

Başıyla onaylarak kollarını kaldırdı, az çok tahmin edebiliyordu... Kesinlikle büyük olacaktı. Chanyeol ona formasını geçirdi üstünden ve biraz geri çekilerek baktı. Alt dudağını  dişlemişti.

"Baekhyun, sakın bunu kimseye yapma."

"Neyi?"

"Eğer benim yerimde başkası olsaydı şuan seni becerirdi..."

"Kimsenin formasını giymem zaten."

"Bu sende kalabilir."

"Gerek yok gerçekten."

Chanyeol çıkarmaya yeltenen çocuğun ellerini tutarak formayı serbest bırakmasını sağladı. Üstünü düzelterek küçüğün beline ellerini koydu.

"Hediye, sen de bana karşılığında sarılmalısın."

"Senden bir iyilik daha istiyorum," Chanyeol merakla kaşlarını kaldırdı. "Bir erkeğin elleri bana dokunursa nasıl hissederim diye merak ediyorum?" Bara mi gitmek istiyordu yoksa ona birini mi bulmasını istiyordu.

Chanyeol'un çoktan beline yerleştirdiği parmakları yanıyordu aşağı kaymamak için. "Senin Miyeon ile sevgili olmana yardım ettim. Sende bana yardım edeceğini söylemiştin?"

Ne yani? Bunu Chanyeol'den mi istiyordu?

Chanyeol bedenlerini yaklaştırdı. Baekhyun'un sırtı duvara yakındı ve ortam da loş bir ışık vardı.

Kısa olan onun cevapsız kalışına dayanamayarak belindeki elleri kalçasına indirdi.

"Baekhyun..."

"Hiçbir şey hissetmiyor- Ah..." Chanyeol tuttuğu yerleri sıkarak kendine çekti.

"Baekhyun bu, böyle," küçüğe kendine bastırarak kalçalarını okşamaya başladı. Bunu Baekhyun istemişti. "Hissettirir..."

"Seni hissediyorum?" Chanyeol kendini çekip çekip vuruyordu yavaşça. Kalçasını tuttuğu elleri oraları yoğurdu. Baekhyun dudaklarını araladı.

Uzun olan bir eliyle Baekhyun'un boş duran elini alıp büyümeye başlayan penisine koydu. Baekhyun şortun üzerinden ona bırakılan eline bakıyordu.

"Ben buradayım..." Bu da öğrenmenin bir parçasıydı. Kendinden önce orgazm olan bir alete dokunmak.

"Chanyeol..." Dedi fısıldayarak ve onun kalçasına yaptığı gibi hissettiği uzunluğu üstün körü okşadı. "Bu nasıl hissettiriyor?"

"Gerçek olamayacak kadar g-güzel, senin gibi." Sonunda inlememek için alt dudağını ısırdı. "Özür dilerim." Dedi bir anda dediğini fark ederek ve kapıyı açıp hızla çıktı oradan. Kendiyle ilgilenebilirdi. Baekhyun kaçan uzunun ardından gülümsedi. Tamam çıkacaktı ki içeri bir kalabalık dolmuştu.

Kapıyı kilitleyerek sessizce bekledi. Maç bitmiş olmalıydı.

"Chanyeol nerelerde?" Diye sordu birisi, Baekhyun seslerinden tanımaya çalıştı.

"Yine bir köşeye oturmuş sevdiğini düşünüyordur." Dedikten sonra bir kahkaha dedi duyuldu. Baekhyun bunu anlamayarak kaşlarını çattı. Bu kötü bir şey değildi ki? Neden dalga geçtiler?

"Onun adına gerçekten üzülüyorum, Baekhyun arkadaş olmakta ısrar ediyormuş."

"Haklısın," başka bir yabancı ses onayladı. Yakın arkadaşlarından oldukları belliydi. "Kaç yıldır sevdiğin insana arkadaş demek herkesi üzer..."

"Baekhyun'a söylemiş mi?"

"Chanyeol ona aşık ancak karşısına geçince adını unutuyor. Bunu nasıl söyleyecek?"

"Baekhyun tam bir aptal, bunun farkında bile değil..."

"Chanyeol onu reddetmesinden korkuyordu ama artık edindiği arkadaşı kaybetmekten korkar hale geldi."

"Chanyeol için üzülüyorum, Baekhyun onun kalbini kabul edecek biri değil, kaç kere ona gönderdiği mektupları attı. Hatırlamıyor musunuz?"

Onlar neyden bahsediyordu!? Baekhyun mektup falan almamıştı hem Chanyeol ona kaç yıldır aşıktı!?

"Onun için yurt dışından aldığı kar kürelerini hatırlıyorum."

"Chanyeol, Baekhyun için çok şey yaptı ama Baekhyun hep aptaldı..."

Baekhyun sırtını duvara vererek dizleri üzerine çöktü. Chanyeol uzun zamandır vardı ancak onu yeni mi tanıyordu? Chanyeol ona aşık mıydı gerçekten...

fri'ends (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin