TJUEFIRE

4.3K 332 40
                                    


Geçen gün hikaye chanbaek kategorisinde birinci olmuştu ama bölüm yazıp atamadım Teşekkür edemediiim

Şimdi 15. Sıraya falan gelmiş ama hiç önemli değil

Bu bile başarı aslında her seferinde Teşekkür ediyorum ama tekrar söylesem bir şey kaybetmem

Teşekkürler 💕💚🙏

-bbhyun

----

"Baekhyun..."

Baekhyun ona ses vermedi.

"Ya Baekhyun?"

Baekhyun yatağın ucuna oturmuş telefonuyla oynamaya devam ediyordu. Chanyeol gözlerini devirerek küçüğe arkasından yaklaşıp bir anda kollarını beline sararak yatağın ortasına çekmişti.

"Ne yapıyorsun?" İstemsizce çıktı ağzından soru cümlesi. Yoksa kısa olan onunla ölene kadar konuşmama kararı almıştı.

"Seni seviyorum." Dedi Chanyeol kulağına fısıldar şekilde.

"Ne?"

"Seni seviyorum dedim."

"Seni anlamıyorum..."

Chanyeol gülerek Baekhyun'un dudağına yakın bir yere dudaklarını bastırdı. Kısa olanın gözleri kapanmıştı birkaç saniyeliğine...

"Çok güzelsin Baekhyun, herkesten kıskanabilirim seni."

"Umrunda değil, seninle konuşmuyorum Chanyeol." Tekrar aklında olan sorunu belli etmeden ortaya atmasına rağmen uzun olan umursamadı. Baekhyun'un yüzüne öpücükler bıraktı. Baekhyun buna itiraz etmeden bekliyordu çünkü hoşuna gidiyordu.

"Ben de seni seviyorum..." Baekhyun uzunun ensesine ellerini yerleştirip üzerine doğru düştüğünden dudaklarına fısıldadı. Chanyeol geriye doğru düşüp sırtını yatağa bıraktığında ellerini üzerindeki çocuğun beline yerleştirdi.

"Baekhyun..." Belindeki ellerini yavaşça aşağı indirerek kalçalarına koydu ve avuçladığı et parçalarını sıktı.

Baekhyun başı geriye gitmiş, boynu açıkta olan sevgilisinin boynuna öpücükler bıraktı ardı ardına... Aşağı doğru kayıp eliyle kol kaslarını yoklarken alt tarafını hissettiği uzunluğa bastırdı.

Bunların hepsini Jongin'den öğrenmişti. Jongin onu her yanına çektiğinde farklı fikirlerle geliyordu. Baekhyun dinlemiyor gibi görünse de sevgilisiyle yalnız kaldığında onları yaşıyordu.

"B-bebeğim." Yattığı yerden zevk almaya bakıyordu. Bu sırada kalçasındaki elleriyle onu kendine sürttü. Baekhyun anlamış gibi hafif yerinden kıpırdanıp tekrar üzerine bastırdı kendini. Daha sonra üzerine doğru çıkıp dudaklarını aynı hizaya getirdiğinde elini Chanyeol'un penisine atmıştı. Kotun üzerinden aleti tuttuğu an dudaklarını bastırmıştı. Sertçe öpüşürken Chanyeol onun elini tutmuş kendini bir yandan okşamaya çalışıyordu.

Baekhyun çok geçmeden dudaklarını ayırıp yaladı. Chanyeol geri gelmeyen Baekhyun'a baktı.

"Bana ne zaman teklif edeceksin?"

"Dokun bana Baekhyun, durma."

"Beni seviyorsun ama teklif etmedin..."

"Üzerini çıkar." Baekhyun'un tişörtünü çekiştirmesine rağmen kısa olan bunu umursamadı ve gözlerini devirdi.

"Bana güzel bir teklif hazırlarsan sana sakso çeker-"

"Söz veriyorum Baekhyun soyun! Lütfen..." Yalvarır gibi konuştu. Bu sırada kendi pantolonunu çıkarmaya çalışıyordu. Baekhyun engel olarak onun kasıklarına oturup kendi tişörtünü çıkardı.

"Başka sözler de vermen gerek." Chanyeol göğüs uçlarını ve tenini süzdükten sonra gülümseyerek baktı.
Daha fazla dayanamayarak üzerindekini altına aldı aniden. Baekhyun duruma şaşırmıştı.

"Seni bırakmayacağım, seni hep seveceğim gibi sözler mı?" Gözlerine bakarak bunu sorarken Baekhyun'un düğmesini ve fermuarını açıyordu.

"Ellerimi bağlayıp gözümü de kapatacak mısın?" Baekhyun hala aniden alta düştüğü için şaşkındı. Bu yüzden sorduğunda Chanyeol kısa bir kahkaha attı.

Çekmece'den çıkarılan kurdelere baktı şaşkın şaşkın. Chanyeol bunları küçüğe farklı bir şekilde verecekti ama yeri geldiği için uzanarak çıkardı.

"Annem hep gözü açık erkekten korkmam gerektiğini söylerdi. Özellikle kendi gözün kapalıysa derdi..."

"Bunu başka bir zaman deneriz. Şimdi sen ne istersen onu yapacağız." Deyip dudağından küçük bir öpücük aldı.

"Chanyeol, beni tekrar kucağına çek." Alt dudağını öne çıkararak istediğinde Chanyeol sırtını geriye yaslayarak oturmuş Baekhyun'u üzerine çekmişti.

"Oh..." Derinden gelen bir mırıltı bıraktı. Üzerindeki çocuk kollarını boynuna sarıp güzel bir gülümseme bıraktı.

"Kucak dansı," Jongin'in bir numaralı tavsiyesi. "Daha sonra söz verdiğim gibi ufaklığını," deyip dudaklarını yalayarak nefesini yüzüne doğru bıraktı.

"Sözleri unut Baekhyun, başla artık. Güzel bir öpücük vererek..."

Baekhyun dudaklarını birleştirerek başladı. Bundan sonra pek konuşmadılar, konuştuklarını da anladıkları pek olmamıştı. En sonunda seni seviyorum sözleriyle bitmişti yine...

fri'ends (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin