SEKS

6.1K 519 497
                                    


Sizce bu bölüm başlıklarındaki sayılar hangi dil?

İyi okumalar

-bbhyun

---

2 gün geçmek bilmemişti. Baekhyun bunu zor geçirmişti ve sonunda o gün gelmişti.

Kantin masasında kız arkadaşlarıyla otururken Jong Miyeon da bu sırada boş sandalyeden birini çekip oturmuştu.

Elindeki hediye paketini masaya bırakmıştı.

"Bu ne?" Baekhyun sormuştu. Bugün eline hediye geçeceğini biliyordu ama bu Chanyeol ile aldıkları hediye paketine benzemiyordu. Başka bir paketi vardı.

"Ne gibi duruyor?" Miyeon ona ters bir cevap vererek Soojin'e baktı. "Chanyeol bana hediye almış. Erken doğum günü hediyesi sanırım." Sahte bir şekilde gülümsedi sonunda.

Baekhyun onları seyrederken gümüş çerçeveli gözlüğünü geriye itti. Soojin merak ederek paketi açmasını istedi heyecanlı bir şekilde. Miyeon onu kırmayarak açmıştı.

Bu akşam Chanyeol'e gittiğinde soracağı ilk şey bu olacaktı.

Kar küresini beraber almışlardı ama Chanyeol neden bunu değiştirmişti ki?

---

"Seni görmek güzel Baekhyun!" Doyoung kapıyı açmıştı. Çoktan akşam olmuştu ve içeriden birkaç ses geliyordu. Erkek erkeğe olacaklardı ve sadece yakın arkadaşları gelecekti. Chanyeol geldiğinde Doyoung içeri gitmişti.

"Gelmişsin."

"Evet, merhaba." Baekhyun içeri girerek üzerindeki ceketi çıkarıp kenara bıraktı. Kafası karışıktı ve biraz kırılmıştı çünkü hediyeyi o seçmişti. Beğenmediyse söylemeliydi.

"Bir sorun mu var?" Chanyeol yakışıklı görünüyordu. Farklı bir şey yapmamıştı yine de görüşünü dikkat çekiyordu.

"Hayır." Diyerek başını iki yana salladı ve çevresine baktı. "Hediyeni verdin mi Miyeon'a?"

"Evet, hatta bir randevu bile ayarladık."

Baekhyun gülümsemeye çalıştı. Neden yalan söylüyordu ki? Paketin içinden aldıkları küre çıkmamıştı.

"Senin adına sevindim..."

"Hadi gel içeri geçelim." Baekhyun başını sallayarak önden gitti. Üzerinde kırmızı çizgili bir tişört altında açık tonlarda bir pantolon vardı. Kalçasını sıkıca sarmıştı. Bugün çok göz alıcı duruyordu. Her zaman takmadığı gözlüklerini bugün takmıştı. (Aslında young da ki hali)

"Güzel Baekhyun da geldiğine göre parti başlasın!" Adı geçen çocuk gülümsedi. Bu takım onu hep övüyordu...

---

"En son kiminle birlikte oldun?"

"Bir erkekti ama yüzünü hatırlamıyorum." Jongin'in cevabı üzerine Sehun onun koluna yumruk attı. Baekhyun onların garip ilişkisini görüyordu. Birlikte olduklarını sanmıştı.

"Pekala sıra Chanyeol'de."

"Doğruluk." Sormaya bile vakit bırakmadan cevapladı. Zorla burada bulunuyordu ve saçma hareketlerde bulunmak istemiyordu.

"Sevdiği kişiyi sor."

"Hayır onu herkes biliyor."

"Baekhyun'un nasıl göründüğünü sor."

Chanyeol kendi arasında konuşan çocuklara göz devirip Baekhyun'a baktı. Baekhyun bu sırada dudağının kenarını baş parmağıyla siliyordu. Göz göze geldiklerinde kısa olan bakışlarını kaçırdı.

fri'ends (chanbaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin