Miyeon soojin falan idol değiller
Yani özellikle idollerden seçilmiş kişiler değiller
Şu gruptaki Miyeon falan demeyin lütfen
İyi okumaaaaaalarr
--
"Merhaba?" Dedi çekingen bir şekilde Baekhyun kalabalığa karşı.
"Ah Baekhyun!" Chanyeol arkasından gelen sesin sahibine döndü. Hemen selam verdi ama küçük olan anlamsız bir şekilde yüzüne bakıyordu. Yalnız olacaklarını sanmıştı.
"Bunlar arkadaşlarım, Jongin, Tanaka, Doyoung ve Taeil."
"Memnun oldum."
"Ah çok tatlısın!"
"Chanyeol seninle sevgili olmak istiyor!"
"O değil aptal, onun arkadaşıyla!" Taeil elinde rulo yaptığı kağıtla Tanaka'nın sırtına vurdu. Chanyeol'un tepkisini Baekhyun arkası dönük olduğu için görmemişti. Jongin ve Doyoung onlara gülerken Baekhyun da gülümseyerek bakıyordu geçirdiği ani şoktan sonra..
"O zaman... Sen boş musun Baekhyun? Bu arada benim adım Jongin, istediğinde sevgilim diye seslenebilirsin."
Jongin yerinden kalkıp hızla öne atıldı ve elini uzattı tokalaşmak için. Baekhyun gülerek elini sıkmıştı. Chanyeol de onlara tepkisiz bir şekilde bakıyordu, arkadaşlarının daha sakin insanlar olmasını isterdi.
"Benden daha iyilerini hak ediyorsun Jongin."
"Reddedişi bile çok tatlı..." Japon olduğu her halinden belli olan Tanaka utanmadan oracıkta Baekhyun'a fan sayfası açabilirdi.
"Yah! Onu rahatsız ediyorsunuz." Chanyeol araya girerek Jongin'i yerine gönderdi. Baekhyun buraya kendine sevgili bulmaya değil, yardımcı olmaya geldiğini hatırlamalıydı.
"Üzgünüm." Dedi Chanyeol küçüğe karşı verdiği rahatsızlıktan dolayı.
"Sorun değil ama yalnız olacağımızı sanmıştım?" Dediğinde arkadaki dörtlüden yüksek bir oo sesi duyuldu.
"Baekhyun, Chanyeol'den iyilerini hak ediyorsun!" Jongin gülerek söyledi ve arkadaşları da hemen gülmüştü. Neden onlarla uğraşıyorlardı?
"Sana katılıyorum Jongin!" Diye cevap verince Chanyeol ona gülmüştü. Dün Miyeon bunun tam tersini söylemişti. Miyeon'a göre Baekhyun kimseyi haketmiyordu çünkü çirkindi. Ama Chanyeol'un arkadaşları onu övüp duruyordu...
Buna alışkın değildi ve şaşırmıştı.
Chanyeol siyah geniş hırkasını giyip, sırt çantasını tek omzuna attı.
"Gidelim Baekhyun."
"Miyeon görmemeli." diye uyarma gereği duydu. Gerçekten eğer karşılaşırlarsa açıkla yapmak istemiyordu.
"Güven bana nereye gittiğimizi biliyorum."
Korkmadan Chanyeol ile gidebilir miydi?
"İyi eğlenceler!"
---
"Burası gizli yerim, emin ol kimseye rastlayamazsın." Uzun zamandır belli aralıklarla buraya geliyordu ve daha önce kimseyle karşılaşmadı.
"Ben geldiğimde göre artık gizli değil." Baekhyun okulun arkasına doğru 10 dakika yürüdükten sonra küçük bir göl kenarına gelmişlerdi. O kadar ağaç ve taş dolu yollar arasında geçmek kolay olmamıştı ama görüntü harikaydı. Bu manzara için yürüyebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fri'ends (chanbaek)
Historia CortaChanyeol Miyeon'a aşıktı. Bunun için Baekhyun'dan yani Miyeon'un en yakın arkadaşından yardım alacaktı. Baekhyun, Miyeon ve Chanyeol'un sevgili olmasına yardım ederek onların mutluluğu için uğraşırken kendini üzüyordu...