En hurtig sviner
Hvad havde jeg regnet med? En sød sommerferie hilsen? Signes endelige undskyldning? Inderst inde anede jeg at hende formål blot var at ødelægge mig. Hendes mangel på grammatik gør mig i tvivl om hvad en "lujder" er... Men jeg er næsten hundrede procent sikker på hvad hun mener med ordene. Teksten er skræmmende at se som det første... Men de mange likes og kommentare er heller ikke ligefrem den sjoveste fortsættelse. Hjertet sidst i teksten får kvalmen til at skvulpe i min mave. Kommentarfeltet er krig - hvem kan hurtigst muligt svine Julia Griffo så meget til, at hun forlader skolen og måske denne jord.
Jeg scroller gennem de mange kommentare kun med et mål i livet. At finde en speciel tekst, mellem de andre 75. Alle ordene i de langesom korte beskeder, fortæller kun at jeg er hadet. At Signe altid vil være første prioritet for de fleste elever på hele skolen. Men de betyder intet for mig- altså jov... Selvfølgeligt gør det ondt at få afvide hvor meget nogen mennesker ønsker en død. Men jeg leder kun efter et enkelt og kort navn. Elliot. Der er så mange kommentare der enten er truende eller ødelæggende og tanken om at en af dem kunne tilhøre Elliot... Kvalmen bruser højere end nogensinde før inde i mit blod. Teksten med den elendige grammatik klynger sig fast til min krop, udenpå den klistrede havregrød som langsomt bliver koldere og koldere. Et reb i min skoletaske... Et reb? Selvmord... Nok den sidste mulighed jeg ville tage, specielt når Londons sommervarme står lige rundt om hjørnet med åbne arme. Hvorfor dog dø, når man kan flygte.
Luften svirper i mine lunger... Han forsvare mig imod den populære rate. Han lader sig selv blive kaldt en taber, selvom han ikke er det. Han tager imod tusinde ting, bare for at støtte mig. Hvis det altså er hans formål... Vinden kommer blidt fra et vindue og jeg trækker vejret tungt... Men han har gjort handlinger som disse før, og teksten virker urealistisk... Intet menneske ville skrive de ting.
Min mobil er blevet stille og de eneste notifikationer der triller ind, er goodreads der opdateres hvert 5 sekund med nye bøger. Ingen røre Signes opslag... Som om en tsunami har truet med at drukne deres mobiler, hvis et eneste ord når frem. Den bankende lyd er tilbage - nu er det bare tættere på... Nærmere fortalt, lige på den anden side af døren.
Før denne historie gik i stå, brugte jeg 3-4 timer på disse opslag. Aha
jeg tænkte bare det kunne være lidt sjovt at have actually billeder.Håber i kan bære over med at teksten ikke er helt realistisk, jeg tænkte mest bare at Elias skulle virke "FUCK JERR"
når. men vi snakkes på den anden side af døren ;)
YOU ARE READING
You're Everywhere
RomanceHun elsker ham, men alligevel kan hun ikke fordrage hans cliche opførelse. Der findes ikke noget værre end drenge som ham, og dog... Det bliver en rutsjebane tur for Julia, som egentligt bare gerne vil læse sine bøger.. Snart tænker hun ikke på and...