twenty threeゃ Handikap

390 47 17
                                    

Kendimi tuhaf ve hasta hissediyordum. Hayatım birdenbire yörüngesinden uzaklaşmıştı. Siyah bir spor arabanın arka koltuğunda oturup pencereden dışarıyı izlerken tek düşünebildiğim kafayı sıyırmak için ne kadar adımımın kaldığıydı. Hafif bir yağmur başlayıp damlalar camlara düzenli aralıklarla sanki bir ritim tutturmuş gibi çarptığında bakışlarımı pencereden çekip şoför koltuğundaki adama yönelttim.

Beni şirketin kapalı otoparkında bulduğunda üzerinde olan siyah kaşe kabanı arabaya bindiğinde çıkarıp yan koltuğa koymuştu ve şimdi üzerinde siyah bir takım elbise vardı. Saç kesimi oldukça cesurdu. Direksiyonu tutan elleri öylesine rahat görünüyordu ki sanki araba kullanmak yerine bir bardak su içiyor gibiydi. Dikiz aynasında gözlerimiz buluştuğunda gözlerimi kaçırmak yerine ona bakmaya devam ettim.

Adının Taehyung olduğunu ve beni içinde bulunduğum, kendi irademin dışında ve mutluluğuma, hayatıma karşı oluşan handikaptan kurtaracağını söylemişti. Toplantı salonunda bana "Yakında senin için bir sürprizim olacak Jennie." diyen adamdı bu. Derinden gelen erkeksi sesini hemen tanımıştım.

"Omzundaki yüklerden kurtulacaksın. Bunu istemez misin?" derken bakışlarının sanki içimi, çektiğim acıyı görüyormuş gibi bir hali vardı. Ona ne hayır ne de evet diyebilmiştim. Sadece beni elimden tutup toplantı salonundan çıkarmasına ve otoparka götürüp arabaya bindirmesine izin vermiştim. Bu da benim çizginin ne kadar sonunda olduğumu gösteriyordu. Fakat tüm bu endişe, şaşkınlık ve şüpheye rağmen huzurun yavaş yavaş içimde doğduğunu hissediyordum. 

Arabadan indiğimizde Taehyung beni dışarıdan dublex gibi görünen iki katlı bir eve yönlendirdi. Etrafa attığım, gördüğüm her şeyi garipseyen bakışlarla bahçeden geçip evin kapısının önünde durdum. Taehyung ise hemen arkamdaydı. Kapının üzerinde hiçbir şey yazmıyordu. Ne bir isim ne de bir numara... Birkaç saniye öylece bekledikten sonra Taehyung'a bakmak için arkama döneceğim sırada evin kapısı açıldı. Hafif yana çevirdiğim başımı tekrar önüme çevirdiğimde Jisoo ve Taeyong'u kapının önünde buldum.  

Homework | JenyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin