one ゃ Cenaze töreni

1K 87 21
                                    

Ağacın en zayıf dalının ucuna konmuş kuş, gözlerini bana çevirdi ve ardından başını yana eğip bakışlarıma karşılık vermeye başladı. Siyah gözleri boş sayılamayacak kadar anlamlı bir bakışla bana bakıyor ve bende aradığı bir şeyler varmış gibi vücudumun her yerinde geziniyordu. Bir kuşun garip bakışlarından yaptığım bu salakça çıkarımdan sıkılarak önüme döndüğümde kız kardeşimin mezarı ile karşılaştım.

Siyah giymiş insanların ortasında duruyor ve dışarıdan kız kardeşimin mezarına koyulmasını izliyor gibi görünüyordum. Ağırlığımı sol ayağıma verdiğimde vıcık vıcık çamura biraz daha gömüldüm. Sabaha doğru feci bir yağmur başlamış ve azıcık toprak olan her yeri bataklığa çevirmişti. Bugün bir cenaze töreni düzenlemek için en kötü günlerden biri olmalıydı.

Bakışlarımı olması gereken yere, karşıma çevirdim. Ailemizin varlığı kardeşimin mezarında da kendini belli ediyordu. En pahalı taştan yapılma mezar taşına dikkatlice baktım. Kim Jisoo Benim ikiz kız kardeşim fakat bize bakan ikiz kardeşten çok iki düşman gördüğünü söylerdi. Jisoo ile hiçbir zaman iyi anlaşamamıştık. Yeni doğduğumuzda annemizden süt içerken bile kavga ettiğimizi söylerlerdi. Fakat şimdi o gitmişti ve ben ne yapacağımı bilmiyordum.

Bölümler hep böyle kısa olacak baştan söyleyeyim fakat hergün bölüm atmaya çalışacağım. Kurgu hakkında tahmini olanlar var mı? Varsa tahminlerinizi öğrenmek isterim. Bir sonraki bölüme kadar kendinize iyi bakın.

Sevgilerle, büyücünüz.

Homework | JenyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin