Wow!!!

4.2K 277 2
                                    

"Annyeonghaseyo! Park Chanyeol imnida" Kata bdak bru yg brnama Chanyeol itu smbil mnundukkan kpalanya.

Hye Mi p.o.v

"Fuhh..hensem gler mamat nih," Bisik Hye Mi.

Sofea p.o.v

"Ha!! Chanyeol larr nma dye,"

Kata Sofea dgan nada prlahan.

Baekhyun p.o.v

"Okay,lulus.Mamat nih bleh msuk geng aku," Kata Baekhyun pula.Geng yang dia mksudkn ialah Exo..Yup,Exo!! ktuanya suho tp Baekhyun pula yg slalu mlebih-lbih..

"Okay,awk bleh dduk kt blakang sana.Awk bleh dduk sblah Baekhyun," Kata Mrs.Song.

"Nae," Balas Chanyeol dgan pnuh sopan santun.Tiba2 matanya terhenti pada seorang perempuan yg comel.'Mesti dh ada pminat ni,"   Hati Chanyeol berkata-kata.Setengah minit baru berlalu ttapi alangkah trkejutnya Chanyeol apabila perempuan trsebut trsenyum ke arahnya dgan bgitu mnis skali.'Wow..jap,what's her name?' Hati Chanyeol mula bertanya.Tanpa disedarinya juga,lgkahnya trhenti di sebelah meja perempuan itu.Matanya bergerak ke arah nametag pelajar itu.'Yes!Her name is Hye Mi,' Kata Chanyeol dalam hati dgan bgitu gmbira skali.Namun,bru shja mhu snyum kpada Hye Mi..."Chanyeol? Ada masalahkah?" Soal Mrs.Song.Memang kacau btul orang tua tu."Tak..takde apa2" Kata Chanyeol dgan sdikit trsnyum.Lalu,dia trus mnuju ke tmpat dduknya."Kau trpikat pada yg mna satu?" Soal Baekhyun."Eh,takdelah," Jawab Chanyeol.Namun,ada spasang mata yg mmerhatikan prgerakan Chanyeol sjak dri tdi.Apabila Chanyeol mmandangnya dgan snyuman,dia pula mmbalas dgan jelingan yg tajam.'Apa kena dgan llaki ni,' Hati Chanyeol bertanya.


Aduhai,Chanyeol!Where stories live. Discover now