Perempuan berambut perang( Ye Na) **
Yena melihat ke arah Hye Mi.Puas dia mnjerit ttapi Hye Mi ttap mneruskan prjalanannya mnuju ke klas."Dh lama aku prhatikan kau.Kau ckap dye gila.Mmang pun.Dia gila sbab asyik gilakan kau.Takpe,aku akn pstikan kau merana.Luhan pula akn jdi milik aku nnti," Kata Yena dgan nada perlahan."Apa yg kau bebelkan ni? Aku xdgarlah," Kata slah seorang rakannya,Dae Ri manakala yg seorang lgi,Ga Yeon hnya mmerhatikannya."Bukannya nk sruh kau dgar,pun,"Kata Ye Na yg kmudiannya brlalu mninggalkan dua shabatnya."Tak puas hati lgi lah tu.Luhan,Luhan,Luhan! Sehun lgi hensem lah," Kata Dae Ri spruh brbisik kpada Ga Yeon."Tak.Hensem Suho lgi," Kata Ga Yeon pula smbil brjalan mninggalkan Dae Ri."Whatever lah korang.Smua nk tggalkan aku," Dae Ri brcakap sndiri smbil mmuncungkan mulutnya.
Chanyeol***
Krriiinnggg!!! Loceng brbunyi mnandakan bhawa wktu rhat tlahpun tmat.Chanyeol mngeluh pnjang sbelum mlangkahkn kakinya ke kelas.'Huhh..kna tgok muka Hye Mi lgi.Bleh je dye snyum kt member Exo yg lain tpi klau kt aku,bkan main msam lgi muka,' Kata Chanyeol dlam hati.Ktika msuk ke dlam klas,dia trnampak Hye Mi,Sofea dan Baekhyun sdang brborak-borak.Dia brtmbah tkut apabila melihat Hye Mi sdang brsandar di mejanya mnakala Sofea pula sdang dduk di atas kerusinya.'Baekhyun! Camane aku nk dduk?' Mrah hati Chanyeol.
Hye Mi***
Hye Mi merasakan sperti sdang dperhatikan.Apabila dia mlihat ke arah pintu,dia trnampak Chanyeol.'Tentu dia rasa brsalah.Kesian pula aku tgok.Baik aku prgi mnta maaf,' Kata hati Hye Mi.Dia trus memulakan lgkahnya ke arah Chanyeol yg sdang mgusap-usap bhagian blakang kpala."Yeol.Mianhae psal pgi tdi.Sy nk kwan ngan awk," Kata Hye Mi.Chanyeol tdak mnyangka bhawa Hye Mi akn brkata bgitu.Dia hnya trsnyum mmandang Hye Mi."Ok.Klau mcam tu,lpas skolah kta ckap skejap nk? Awk blik ngan apa? Sbabnya sy nk thu rmah awk kt mna." Soal Chanyeol."Jalan kaki je," Jwab Hye Mi."Bguslah.Kta bleh blik sama2," Kata Chanyeol."Amboi,dating kat dpan pintu!" Jerit Baekhyun smbil trsengih-sengih.
Habis waktu persekolahan~~~
Hye Mi mngemas bukunya di dlam lokar. Dia tdak prasan bhawa Luhan sdang brdiri di sbelahnya dgan muka yg dlindung oleh pntu lokar Hye Mi yg sdang dbuka itu.Pakkk!!! "Ishhh!! Dri mna pula tlur ni?!!" Jerit Hye Mi."Telur?!" Soal Luhan yg tba2 shaja mmunculkan drinya dripada pndangan Hye Mi."Eh,bila awk dtang?" Soal Hye Mi kpada Luhan."X kisah lah yg tu! Siapa yg bling tlur ni kat awk? Jap,kau kan?!" Soal Luhan smbil jari tlunjuknya sdang mnuding ke arah perempuan yg brsembunyi d sbalik dinding,Yena.Baru shaja Luhan ingin mmbuka lgkahnya,"Luhan,takyah! Biar lah.Sbenarnya dia mmg mrah kt saya," "Marah kat awk? Knapa?" "Dia xnak sy kwan ngan awk.So,klau awk xnak sy kna buli,jgan kwan ngan sy," Melebih pula si Hye Mi.Sbenarnya dia sengaja mngambil ksempatan supaya Luhan mnjauhi dia."Maaf,Hye Mi.Sy x bodoh.Sy ttap akn kaw..." Kata2 Luhan terputus dan tgan Hye Mi dtarik."Aku nk guna dia hri ni," Kata Chanyeol smbil mmbawa Hye Mi prgi.
YOU ARE READING
Aduhai,Chanyeol!
FanfictionChanyeol merupakan seorang pelajar baru di XOXO High School.Baru sahaja hari pertama di sekolah itu,dia sdah trtarik dgan seorang pelajar perempuan bernama Hye Mi.Hye Mi juga sbenarnya sdah terpikat dngan Chanyeol.Tetapi,dia brusaha menyembunyikan p...