Hari ni Hye Mi bgun awl.Buka shja mata,dia trus rsa brdebar.Mengapa? Sbab apa lgi klau bkan sbab brfikir tntg jwapan yg akn dberikan kpada Luhan dskolah nnti.Terima?Tidak? Ahh!! Hati Hye Mi menjerit.Mujurlah cuma hati.Klau guna mulut,membebellah mama dye nnti."Luhan!!Susah sgat ke nk pham prasaan aku ni?" Soal Hye Mi.Hanya sbut nma Luhan ttapi di dlam bliknya cuma ada dye shaja."Whatever larr.Baik aku mndi dlu.Xdelar nk brserabut sgat otak aku ni.Kan x psal2 yg asalnya plajar cmerlang,jdi plajar juvana nnti," Ckap Hye Mi kpada drinya sndiri.Selesai berkata-kata,dya trus mncpai tuala lalu msuk ke tndas.
Di sekolah~~~
"Wak..camane??"Bisik Luhan d tlinga Hye Mi shingga trkejut Hye Mi dbuatnya.Hye Mi yg asalnya mmbuka lokar untk mgambil buku teks,trus brpaling ke arah Luhan yg sdang trsnyum."Hurm..awak..errm..," Hye Mi tdak dpat mgeluarkan kta2nya."Hri ni kta dtang awallah.Mcam dh plan pula.Mmandangkan ada 45 minit lgi sbelum loceng brbunyi,jomlah sy bwa awk ke pdang.Saya ska duk kt situ time jealous tgok awk ngan llaki lain.Hihihihi," Kata Luhan smbil tersipu-sipu."Haha.Okay,jom," Kata Hye Mi smbil mnarik tgan Luhan.Terkjut Luhan dbuatnya.Smbil trkjut pun,Luhan mggenggam tngan Hye Mi dgan bgitu kemas.
~~~
"Chanyeol,kau knapa?" Soal Baekhyun apabila prasan yg Chanyeol tiba2 brhenti apabila lalu d laluan hdapan pdang.Baekhyun cuba mncari dgan tliti apa yg dlihat oleh Chanyeol.Apa yg dia nmpak adalah seorang llaki dan seorang prempuan yg sdang rncak brsembang."Yeol,tu classmates kta.Hye Mi ngan Luhan.Nmpaknya Luhan dh smakin brjaya," Kata Baekyun yg mmbuatkan tmbul tnda tnya dlam fkiran Chanyeol."Berjaya? Berjaya apa?" Soal Chanyeol."Haisshh..sjak dlu lgi Luhan brusaha mmikat hti prempuan tu.Dh brkali-kali dtolak.Hari ni,nmpaknya usaha dya hmpir mmbuahkn hsil," Terang Baekhyun."Luhan bnci aku ker? Knapa?" Soal Chanyeol brtubi-tubi."Entahlah.Tapi klau dh mrah,apa2 jer dye sggup buat," Jelas Baekhyun. "Oohh," Hnya itu yg mmpu kluar dripada mlut Chanyeol.'Hye Mi tu dia punya,ke?' Soal hati Chanyeol.
Luhan ngan Hye Mi***
"Kta dh brbual pnjang.So,macam mne?" Soal Luhan kpada Hye Mi. "Fine.Awk dh slalu pjuk sy.Sy cma nk ckap yg sy syg awk.Tpi ia xbrmaksud sy nk jd gf awk,okay? Sy akn slalu dgar apa jer yg awk nk luahkan," Kata Hye Mi smbil trsnyum. "O..kay.Takpelah,aslkan awk ada," Jwab Luhan.
YOU ARE READING
Aduhai,Chanyeol!
FanfictionChanyeol merupakan seorang pelajar baru di XOXO High School.Baru sahaja hari pertama di sekolah itu,dia sdah trtarik dgan seorang pelajar perempuan bernama Hye Mi.Hye Mi juga sbenarnya sdah terpikat dngan Chanyeol.Tetapi,dia brusaha menyembunyikan p...