(Hye Mi)
Hye Mi meniarap di atas ktilnya smbil brmain facebook mggunakan tlifon pintarnya."Okay,nmpaknya Luhan dh x tlis status yg mngarut lgi skrang ni," Tiba2,ada msej msuk.
From:011122145670
Hai..Hye Mi,kan? Klau awk dtang skolah esk,trus gi tman,bleh? Sy nk knal awk dgan lbih dkat.
"Siapa pula dia ni? Xkan Luhan gna nmber lain,kot?"
To:011122145670
Awk ni sape?
Lalu Hye Mi mnekan btang send.
From:011122145670
Esok awk thulah...tpi jnji awk prgi,ya??
To:011122145670
Ok..
Hye Mi mngeluh pnjang.Hatinya brkata bhawa alangkah bgus klau Chanyeol yg mghntar msej td kpadanya..Tetapi mna mgkin.
Keesokannya di sekolah~~
"Knapa aku brdebar ni?? Aduyaii,"
Soal Hye Mi kpada drinya.Apabila smpai di tman,dia trnampak seorang llaki sdang memetik bnga scara 'curi2'.
Chanyeol***
"Okay,bnga ni untk dye.Tpi,mne dye ni?" Chanyeol brckap sndirian.Tiba2,ada suara mncul dri blakangnya."Chanyeol..awkkah smalam?" Hye Mi rupanya.Chanyeol tnduk mmndang tnah."Ye.Sorry klau gnggu tpi sy cma nk knal awk dgan lbih dkat jer," Jelas Chanyeol dgan brsungguh-sgguh.Lalu,dhulurnya skuntum bnga yg dpetik tdi kpada Hye Mi."Thank you.Psal smalam,xpe.Sy pn nk knal ngan awk jgak," Kata Hye Mi smbil trsnyum malu.Lalu,Chanyeol mnarik tgan Hye Mi untk dduk di bangku yg brdkatan.Mreka pn dduk scara srentak."Okay,sy start.Nama sy Lee Hye Mi.Sy ank bongsu drpada 2 adk bradik.Ank sulung ialah abg sy,Lee Hyun Woo.Dia msih lgi blajar kt Malaysia.Sbenarnya sy bru brpndah ke sini 2 thun yg lalu.Mmg sy dlahirkan kat Korea tp,msa sy umur 10 thun,kmi trpaksa pndah ke Malaysia atas sbb krja ayah sy.Bila sume dh slesai,kmi dtang sini blik," Jelas Hye Mi pnjang lbar."Ooo..gliran sy plak.Nama sy Park Chanyeol,ank tggal.Klau mama ngan papa sy busy,sy rsa bosan gler," Jelas Chanyeol pula."Samalah," Balas Hye Mi scara pndek."Nk tnya bleh? Luhan tu namja chingu awk ke?" Soal Chanyeol dgan mngejut.Tba2, tgan Hye Mi dtarik.Hye Mi mngaduh ksakitan."Mmang aku namja chingu dye.So,brhenti ganggu dye!" Jerit Luhan kpada Chanyeol.Tba2 bibir luhan singgah di pipi Hye Mi dgan lmbut.Hye Mi trkejut dan tdak mmpu mlakukan apa2."Puas hti kau? Blah!!" Jerit Luhan lgi.Chanyeol brlalu prgi tnpa brkata spatah pun."Luhan..lepas," Akhirnya Hye Mi brjaya mmbuka mlut.Dia mngalihkan tgan Luhan yg asalnya brada di bahu Hye Mi,ke sisi Luhan."Maaf,tdi sy sgat skit hati," Kata Luhan smbil mrenung wajah Hye Mi."Dahla.Jom msuk ke klas," Ajak Hye Mi.Pada awlnya mmg dia hndak mrah ttapi dia mlupakan niatnya krana tkut ssuatu yg truk akn trjadi.Biasalah..Luhan.
YOU ARE READING
Aduhai,Chanyeol!
FanfictionChanyeol merupakan seorang pelajar baru di XOXO High School.Baru sahaja hari pertama di sekolah itu,dia sdah trtarik dgan seorang pelajar perempuan bernama Hye Mi.Hye Mi juga sbenarnya sdah terpikat dngan Chanyeol.Tetapi,dia brusaha menyembunyikan p...