[Team One: #WOMEN]
1) "KIM JENNIE"
➸ Göz Merceği (✓)
Arkadaşlarıyla yaşıyor. Güçlerinin farkında. Odak noktasına gözlerini kısarak baktığında aklından geçen herhangi bir şeyi oluşturabiliyor.
Sınıf: (7)
Genel konum: Saldırı
***
New Skills (Yeni Özellikler):➸ Kızıl Kabûs (✓)
Ateş gücünü kontrol edebiliyor. İçindeki ateş gücünün birleşiminden anka kuşunu serbest bırakabiliyor.
Sınıf: (10)
Zayıf Yön: Kanatların çıktığı sırt bölgesi.
[⊗]
2) "LALISA MANOBAN"
➸ Klonlanma (✓)
Arkadaşlarıyla yaşıyor. Güçlerinin farkında. Ailesi onu mutant olması nedeniyle evlatlıktan reddetmiştir. Paralel evrenler arası geçit kapısı oluşturarak ışınlanabiliyor.
Sınıf: (7)
Genel konum: Gezgin
***
New Skills (Yeni Özellikler):➸ Gök Kuşu (✓)
Yeraltından 7 kat göğe kadar bütün boyutlara ulaşabiliyor. Her yere aynı anda ulaşıp kendini klonlayabiliyor. Aynı şekilde birden fazla boyutlu görebilme özelliği de var.
Sınıf: (10)
Zayıf Yön: Boyun.
[⊗]
3) "PARK CHAE YOUNG"
➸ Ses Çığlığı (✓)
Arkadaşlarıyla yaşıyor. Güçlerinin varlığından haberdar. Fısıldayarak konuştuğunda normal ses tonuyla, orta düzeyde konuştuğunda yüksek ses tonuyla tuhaf bir mutasyona ev sahipliği yapıyor. Çığlığı tiz ve güçlü, kişinin beyninde sarsıntı oluşturuyor, + çığlığını belli bir kalıba sokup katı bir şekilde fırlatabiliyor. (+20.000 Desibel)
Sınıf: (7)
Genel konum: Şans + İşitme
***
New Skills (Yeni Özellikler):➸ Flueence (✓)
Boşlukta bile sesi yayılabilir. Dikkat kesildiği kişinin kulak zarlarını sesini ince tonda kullanarak patlatma özelliği var. Tiz çığlıkla hipnoz edebiliyor.
Sınıf: (10)
Zayıf Yön: Kulak arkası.
[⊗]
4) "KIM JI SOO"
➸ Metalik (✓)
Arkadaşlarıyla yaşıyor. Güçlerinin farkında. Tehlike anında vücudunu metalle kaplayabiliyor, robotmuşcasına görünen bedeni kurşun geçirmiyor. Atom bombasına bile dayanıklı olan vücuduyla darbe almıyor.
Sınıf: (7)
Genel konum: Savunma + Çeviklik
***
New Skills (Yeni Özellikler):➸ Creeper (✓)
Bedenindeki metali güçlendirerek ağırlığını taşıyabilmek şartıyla onu her durumda kullanır ve uyum sağlar. Ateşin içinde, suda, havada veya toprakta zarar görmez.
Sınıf: (11)
Zayıf Yön: Kalça.
[#XWATT2]
"Yeni özellikleri nasıl buldunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[Ⓧ]► X-WATT 2: Dağılış® | #f-action (✓)
Fantasía"Charles Xavier tarafından büyütülen ekip, zamanla olgunlaşmaya başlamışlar ve birer genç çocuk olmuşlardır. Artık güçlerini geliştirmeleri, onları gerçek hayata hazırlayacaktır ve görevlere gidecek, savaşacaklardır. Lakin yaşanan talihsiz bir olay...