⊗ [X-WATT: 2] - BÖLÜM 73 ⊗

241 32 66
                                    

"Kitabın 100. Bölümüne hoşgeldiniz dlkdşd Şuraya bir Andrew Garfield. Spiderman'imiz."

[GIRIŞ]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[GIRIŞ]

Jungkook bir an duyduğu isimle kaşlarını çattı. Anlamamıştı, fakat kendisine oldukça tanıdık geliyordu bu isim.

Benjamin ismi dışında.

Peter Parker...

Birden dehşet ve şokla elini ağzına kapatarak açık gözleriyle Benjamin'e baktığında Benjamin onu fark etmeden içeri girdi. "Merhaba Bay Vegal."

Jungkook hala şok içinde arkasından bakarken yavaşça sınıf kapısında göründü. Benjamin gülerek Bay Vegal'e doğru ilerleyip selam verdi. "Uzun zaman olmuş gelmeyeli."

"Doğru." Dedi Bay Vegal elindeki tahta kalemini kendisine doğru sallarken. Üzerindeki beyaz önlüğü, gözündeki gözlüğü, saçlarına düşen aklar bile hepsi aynıydı. Hiç değişmemişti.

"Nerelerdesin, hiç ziyarete de gelmiyorsun."

"Anca gelebildim Bay Vegal. İşler güçler." Benjamin gülümseyerek öğrencilere baktı. Jungkook geri çekilip sınıfa görünmekten vazgeçerken yaşadığı şoku atlatmaya çalıştı.

O, her zaman bütün maceralarını ezbere bildiği Muhteşem Örümcek Adam'dı...

Her ne kadar inanılmaz ve imkansız görünse de, ayrıca kendisi bile buna inanmakta oldukça zorlansa da,

O gerçekten Peter Parker'dı.

Fakat, onu hiç canlı görmemişti. Yüzünü bilmiyordu daha önceden beri. Kostümünden biliyordu sadece, ve gazetelerden. Haberlerden. Daha önce hiç gerçek kimliğini görmemişti.

Ta ki, adını öğrenene kadar.

Kendisine Benjamin demişti ancak o bundan şüphelenmemişti bile. Aslında zaten şüphelenmesi gereken bir durum da yoktu, Benjamin onun 2. Adıydı. Dolayısıyla yalan söylemiş de olmuyordu.

Bekle...

Eğer Peter Parker buradaysa, trende yolculuk yaparken Berry Allen'dan bahsetmişti?

Aynı okulda oldukları...

Jungkook heyecandan gözlerinin dolmaya başladığını fark etmedi. Elleriyle ağzını kapatarak şok içinde şoka giriyordu.

◄[Ⓧ]► X-WATT 2: Dağılış® | #f-action (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin