Çünkü Öküz Olmak Bunu Gerektirir!
All Rights Reserved
Bölüm 18
*-*-*-*
İyi okumalaaar!! :D
*-*-*-*
Hafif adımlarla yürüdüm ve odamın içinde kendi kendime dans etmeye çalıştım. Kavalyem Bora olacaksa dans etmeyi iyi öğrenmeliydim.
Çalan telefon nedense ödümü patlattı ve kendimi balo için satın aldığım elbisenin içinde yerde buldum. Ayağa kalkarak telefona ulaştım. Açtım ve aynanın karşısına yürüdüm.
“Selam kanka.”
“Selam. Naber?” Derin bir iç çekti karşımdaki kişi.
“Kanka ya, balo işini çok dert ettim ben ya. Henüz bir kavalyem bile yok!” Aynadaki yansımama bakarken Irmak’ı cevapladım.
“Kanka, senin şu Tuna’yı arasana sen ya, belki sana kavalyelik yapar.”
“Yapar yapmasına da... Ben galiba onu istemiyorum.” Ne?
“Neden ki?” Kesin Arda’yı düşünüyor.
“Bilmiyorum. Kapatmam gerek tatlım, hoşçakal!” Bir şey demedim ve telefonu kapattı.
Aynadaki yansımama baktım. Mavi gözlerim çok şey anlatıyordu ama şu anda dinlemek istemiyordum.
Bilgisayarımdan gelen mesaj bildirim sesiyle dikkatim gözlerimden uzaklaştı.
Masama oturdum ve bilgisayarımın kapağını kaldırdım.
Mesaj Mehveş’ten gelmişti.
“Hey sen, merhaba!
Ya ben şey diyeceğim, kral ve kraliçe seçimi olacak ya, kimin olmasını istersin? Ben herkese soruyorum, senin de fikrini almam lazım. Lütfen gelecek sene 11. Sınıf olacak insanlardan birini seç. Ben bir aday listesi hazırladım. Bunlardan biri kız biri erkek olmak üzere iki kişi seç. Tanımıyorsundur diye özelliklerini de isimlerinin yanına yazdım.
Kral Adayları:
Murat Bozoğlu: Okulumuza ikinci sınıfken gelmiş. Okul kapanmadan önce Tuncay Güler ve Arda Öner’in arasındaki kavgaya adı karışmıştı ama bunun onun popüleritesini etkileyeceğini sanmam. Çok yakışıklı ve zeki çünkü kendisi.
Emir Bostancı: Neden kral adayı olduğunu ben de bilmiyorum. Çok yakışıklı değil, (hiç değil) ve çok sinir bozucu bir kişilik olmasına rağmen bilgisayarları iyi tanır ve yetenekli bir hacker’dir kendisi. Ah şu bilgisayarları düşüneceğine biraz da dersleri düşünse keşke!
Kayra Korkut: Çok zengin bir ailenin tek çocuğu olmasına rağmenkendisi çok nazik ve iyi kalpli. Okulumuza bu sene geldi ve fazla tanınmıyor ama derslerdeki başarıları, yarışmalardaki dereceleri, adından söz ettirdi. *Benim oyum ona!*
Kraliçe Adayları:
Lara Silik: Kendisi okulun ayaklı gazetesi. Her konuda bir fikri ve bilgisi var. Oldukça güzel bir kız ama insanlara karşı soğuk, istediğini hemen elde edebilir.
Almina Kara: Almina güçlü bir kişilik. Annesi ve babasının işi dolayısıyla ona bakamıyorlar ve o büyükannesinde kalıyor. Arkadaşlarıyla geçinemez, soğuk bir kişidir ama çok güçlüdür. Kareteye gittiğini duydum! Tabi evde sadece iki kadın var, birinin kendini koruması lazım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü Öküz Olmak Bunu Gerektirir
Teen Fiction"Gözlerimi kapattığımda ne görüyorum biliyor musun? Yıldızları. Milyonlarca yıldız. Sonra, aklıma sen geliyorsun. Seni çok benzetiyorum yıldızlara. Onlar gibisin çünkü, parlak ve her yerde. Baktığım her yerdesin sen." ~Kahverengi Gözler~ © Bütün hak...