Bölüm 4 | Nefes

1.8K 109 127
                                    

Bölüm müziği: "Sevda Kuşi"

Keyifli okumalar🌹

***

- Yani orada açtım ilk yeşillerimi, orada attım ilk adımlarımı, orada güldüm ilk dolu dolu, orada dedim ilk kelimemi, kısacası orada atıldı ruhumun ilk düğümü...

- Bilmiydim Nefes kusura kalma.

- Senin suçun yok.

- Nasıl yok? Var Nefes, en çok da benim var suçum! "Ruhudur insanın kapalı kutusu. O kapalı kutunun bir açılma vakti olur, ben o vakitten çok erken çaldım kapını. Özür dilerim..."

- Ne özrü Tahir? "Asıl ben senden özür dilerim. Kapımı çalan adamın gözlerindeki o benzer derinliği göremediğim için..."

- Şisssh! Doldurma o gözlerini. Alt tarafı bi kuymak öğreteyim dedum ha, ama iş nerelere geldu?

- Hoş geldin Dangoz Bey...

- Ula! Anlamayrum alnımda falan dangoz mu yazayi ki? Yengem bittu, bi de sen başladın ha Nefes!

- Alnında yazsan ha iyi yine! Ama hareketlerun yeteyi Tahir, sen kendune kız bence.

- Kendime kızacam ben Nefes kızacam ama ha senin gibi yeşili geç bulduğum için...

- Tövbe :))

Nefes, Tahir'in söylediği ile yüzüne taze bi bahar gülüşü kondurdu. Tahir'de gerçi hiç farklı değildi ki, hamsi gibi horon tepeydi sıfatı. Ta ki bu bakışmaya noktayı koyan Cennet'e dek.

- İnsanlar açlıktan öleyi, ööhööö!

- Bi insanın zamanlaması ancak bu kadar iyi olur yani Cennet Teyze :(

- Tahirrrr!

- Kızma uşağa kızum, kuymak bahane tabi Nefes şahane :) Ondan bu delirmesi.

- Yok öyle bi şey Cennet Teyze, sen geç kasaya ben gidiyrım şimdi hemen mutfağa.

- Kaptan limana bi yanaşsa ha dönecesun, hayde bakalum inşallah :)

Cennet Teyze son golünü de attıktan sonra kıkırdaya kıkırdaya geçti kasanın başına.

- Aferun Tahir! Bak şey sandun bizi Cennet Teyze.

- Ne sandu Nefes? Desene bakayum :)

- Tahirrrr! Aklından bile geçirme.

- Kızum bak ben aklımdan falan bi şey geçirduğum yok, ha sen dedun ya oni!

- Ha akıldan falan geçirmeysun, iyi! Hayde güle güle sana Deli Tahir...

- Aklımdan değil, gönlümden geçireyrum ben. "Bi gün güle güle değil, hoş geldin diyeceksin bağa Deli Nefes."

- Çok beklersin Deli Tahir :)

Nefes içindeki şen çocukla beraber mutfağa koştururken, Tahir'de Cennet Teyzesi'ne verdiği el selamı ile kumluğa doğru yola koyuldu.

***

- Selamünaleyküm, aleykümselam abi!

- Aleykümselam koçum, hoş geldun. Ha yemeğe diye gittun, bi dönemedun.

- Hoş gördük abi! Senin içine Saniye Kaleli kaçmış hayırdur?

- Yavaşşş! Abisi hıyar ne ettun diye sorayriz, evde de doğru dürüst konuşamadan çektin ha bizi buraya zaten.

Tozlu KütükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin