Bölüm 12 | Analık

1.3K 102 100
                                    

Başta kendi annemin, ardından siz tatlı okurlarımın annelerinin ellerinden öperim. Bu dünyadan göçmüş olanlarında, mekanları cennet olsun🙏

Hem ağlayalım dedim hem de yeni bölümde buluşalım istedim.

Yıldızlaaar, yorumlaaar, desteklereee, bin şükür bin şükür❤

Keyifli okumalar...

****

- Abi!

- Yangaz!

- Deli Tahir!

- Deli şey!

- Tahir oğlum!

- Cennet Teyze!

- Bir dakika. N'oluyor burada? Fatih, Tahir senin abin mi?

- He Nefes. Hani şu uzaklara gidip geri gelen vardı ya, o işte.

- Ne? Bu nasıl bir kader Allah'ım?

- Yoksa şu kaşını yardığın adam da Tahir Abim mi?

- Tam üstüne bastın Fatihcim.

- " cim" derken? Siz ne zamandır tanışıyorsunuz?

- Açıklayayım Deli Tahir, -cim eki samimiyet ifadesidir.

- Onu baya anladık zaten de. Fatih! Abim sen aydınlat istersen.

- Abi neredeyse sen gittiğinden beri tanışıyoruz Nefesle. Güzel kuymak yapar, iyi dinler, iyi konuşur ha birde insana çok güzel dost olur. Yani Nefes benim dostum.

- Ha o şekilde.

- Sen ne sanmıştın Deli Tahir?

- Yok canım ne sancam, ımmm şey işte yangazımın dediği gibi tahmin etmiştim ben de.

- Belli Tahir oğlum. Az önce "ula Nefes!" modunda iken, şimdi "Nefes'im" diyecekmişcesine bakıyorsun.

- Öhööö öhööö!

- Nefes koş kızım su getiriver, uşak doğrulardan boğulayi.

Cennet Teyzesi'nin kulağına yaklaşıp, "teyze etma, yok öyle şeyler." der Nefes. Cennet'te, "suyu getir sen suyu, koş!" diyerek cevap verir Nefes'e. Bir koşuda lokantanın en köşesindeki camlı dolaptan suyu getirir Nefes. Hemen Tahir'e uzatır. Tahir'de suyu bir dikişte içer bitirir.

- Abi nasıl için yandıysa artık, hepsini bitirdin suyun.

"Muratlık yapma abicim, yoksa buradan çıkınca köteğin âlâsını yiyecesun." der Tahir usulca. Fatih'de sustum dercesine, ağzına fermuar çeker. Ama Fatih sus pus olsa da Cennet Teyze'ye işler mi? Iııııı...

- İyi misin uşağum?

- İyiyim Cennet Teyze'm, su iyi geldi.

- Su değil de, Nefes olmasın iyi gelen.

Nefes, "Teyzeee! Evde Meserret Sultan, burda sen. Yakıyorsunuz başımı daa." diyerek sitem eder Cennet teyzesine. Tabi Cennet Teyze susar mı? Cevapları tek tek hazırdır maşallah. "Bence şikayetçi gibi değilsin be güzel kızım, gel kır artık şu keçiliği." der Nefes'e. Tahir ve Fatih ise pür dikkat ikiliyi izler. Nefes Tahirle göz göze gelince, böyle olmayacağını anlar. Kendini sabah sabah düştüğü bu çemberden kurtarmak ister. O yüzden diline gelen kelimeleri bir bir sıralar.

Tozlu KütükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin