2020'nin ikinci gününde,
yüzlerinizi daha fazla gülümsetmek için buluştuk.
Hoş geldiniz!💛O kadar çok özlemişim ki... Yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum. Çok bekletmeyin!🙈
Ayrıca yeni inşaa ettiğim bir Dünya var. Kayıpların Rengi... Oraya da mutlaka uğrayın olur mu?🎈
instagram: honeygirlhikayeleri
Keyifli okumalar...
🌻
"Sözlü adam,
seni ne yapsın Mercan?"Nefes'den gelmişti bu cümle. Masaya tepsiyi bıraktığı gibi, Tahir'in yanına yürümüştü. Filizlenen sinirini belli etmemek için, sevdiği adamın elini tutmamıştı. Sadece yanındaki yerini almıştı.
"Kimmiş sözlüsü? Yoksa sen mi?"
Mercan küçümseyici bir bakışla kurmuştu bu cümleyi. Kendi nezdinde, Nefes'i layık bulmuyordu Tahir'e. Çünkü Tahir bir tek kendine yakışıyordu. Kendine!
"Aynen, benim tatlım."
Benim derken, b harfinin üzerini bastırmıştı Nefes. Tatlım derken de, kendisine davranıldığı gibi alaycıydı.
"Hayalde herhalde tatlım."
Bu cümle ile Tahir'in yüzük parmağının boş oluşunu, gözler önüne seriyordu Mercan.
"Gönlü söz verdi ya,
daha ne olsun!"Nefes iyice sinirlenmişti. Mercan'ın üzerine atlayıp, saçlarını yolmamak için büyük bir çaba sarf ediyordu. Tahir de bunu fark etmiş olacak ki, Mercan'ın konuşmasına fırsat tanımadı.
"Seni kim ister bilmem ama, ben çok yakın zamanda Nefes'i isteyeceğim Mercan."
İstemek... Bir kelime, binlerce sinir hücresini yatıştırır mıydı? Yatıştırırdı. Nefes'i yatıştırmış işte. Üstüne üstlük sıcacık gülümsetmişti.
"Beni ancak sen isteyeceksin.
Ancak sen, Tahir!"Biliyordu Mercan. Bal gibi biliyordu, Tahir'in bir başkasını sevdiğini. Ama gel gör, uslanmaz kalbine söz geçiremiyordu. Israrla, Nefes yazılı kalbe kendini yazmaya çalışıyordu. Israrla!
"Kırmayayım kırmayayım.
Yok kırayım. Mercan, uzak dur bizden! Benim tek bir sevdiğim kadın var, o da Nefes."Sevdiğim kadın... Bir kelime, bir kalbi yaza çevirir miydi? Ya da alev alev yanan bir çöle... Çevirirdi. Keşke, sadece kalbi olsa. Yanaklar da gitti. Nefes, sevda ateşinin tam ortasındaydı. Mercan ise, şimdilik dermişcesine arkasını dönüp gitmişti. Tahir mi? O da, sevdiği kadına eşlik ediyordu. Daha ederdi de... Yangaz öksürdü. Ah!
🌻
Bir hafta geçmişti,
Nefes'le Tahir bir yola başlayalı. Günlerden pazar iken, taze kumrular yayladaydı. Saat öğleyi az geçmiş, karınlar ise sıkıca doyurulmuştu. Sağ kulağının arkasına yasladığı kurşun kalemle, elindeki malzemelerden oluşturacağı sürprizi planlıyordu Tahir. Nefes'i mutfağa kovalamış, çayı yenilemesini istemişti. Kendisi de çimlere yayıldığı gibi, sürprizine koyulmuştu. Çıta, kap kağıdı, çivi, ip, cetvel, yapıştırıcı, yeşil ve mavi süsler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozlu Kütük
Fanfiction- Bir yapboz misali kader, çetin bir sevda hikayesi... "Adım attığım her yerde sen! O adımlara kurban olan ben! Senden önce koşa koşa geldiğim, Senden sonra sığamadığım, Onca köşeden sadece biri... İşte burada başladı hikayemiz. İşte burada yol ala...