Bölüm müziği: Ander Sevdaluk
Keyifli okumalar🌹
***
- Hangi Nefes?
- Nazar şimdi terlik geliyor bak. Kızım kaç tane Nefes var tanıdığımız? Şu Meserret Teyze'nin egeli toruni yok mi, onu diyrım.
- Demek bizim Nefes ha, çok sevindim.
- Nazar! Senin ablan benim, Nefes değil. Ne o sevinmeler falan?
- Ben her şeyin farkındayım da sen değilsin abla. Tahir Abi sana ne dedi vakti saatinde, olmaz bu iş demedi mi? Seni kırmadan verdi cevabını, şimdi bırakta dediklerin doğruysa mutlu olsun.
- Nazar! Ben Tahir'i ne vakittir seviyorum. Kolay mı vazgeçmek, başka bir yüreğe tutuşunu kabul etmek? Ben buna izin vermem, hem o Nefes'e noliyi ya?
- Kolay değil abla. Ama birazcık olsun Tahir Abi'yi seviyorsan, kendi yolunu kendi yazgısını çizmesine izin verirsin. Yoluna taş değil, soluklandığı çeşme olursun. Nefes'e de, Tahir Abi'ye de arkadaş olursun.
- Ne arkadaşı Nazar ya? Ben Tahir'e eş, tutunduğu dal olmak istiyorum. O yüzden o egelinin aramızdan çıkması lazım.
- Bir; şu kızı egeli egeli deyip ötekileştirme, unuttun mu o kız baba tarafından ha bu hırçın mavinin çocuğu... İki; gönül işleri, sehpa değil ki değiştiresin, gönül kendi bulur yolunu. Üç; Bırak iki canda mutlu olsun, birbirlerindeyse şifa bırakta ikisi yoldaş olsun. Lütfen bu kez kendine, soyadımıza yaraşır davran abla.
- Gece gece başıma gönül ustası kesildin, hayde yatağa Nazar hayde! Ben ne edeceğimi iyi bilirim, sen dert etme.
- Ee iyi madem, ne üz ne üzül ablam... Hayırlı geceler.
- Hayırlı geceler...
"Sağa da hayırlı geceler Deli Tahir."***
- Ula noliyi? Yağmur mu yağayi?
- Günaydın abi. Ne yağmuru abi? Sağa hoş geldinli, bir sürahi dolusu sulu özel spesiyalimiz bu...
- Ne iyi etmişsunuz oğlum, aferin size yangazlar! Ben bugün kumluğa geç gidecekken, bu özel spesiyalle uyandırmamız pek güzel oldu. Durun abinizinde size özel dayak spesiyali var, geliyor :)
- Abi abi dur, gelme ya! Alt tarafu bir hoş geldin deduk.
- Ee oğlum ben daa, iyi ki hoşluklar getirdim diycem size. Gelun buraya, kaçmayun.
- Yok abim, sen hiç hoşluk moşluk getirdim deme; yorulma. Zaten erkekliğun yüzde doksan dokuzu kaçmaktur abi, o yüzden hayde biz kaçtuk, eyvallah sağa!
- Ula sizi hergeleler! Akşam görüşecez sizunle.
- Uuuuu! Yengem ne bu hal? Sular mı kesildi, başın tişört ıslak ama eşofmanın kuru?
- He yenge, sular kesildi. Tövbe yarabbim ya, sabah sabah iyi alay ettiniz!
- Hop! Ne öyle yengeye sabah sabah dellenmeler? Ayip olayi ama bak.
- Kusura kalma yengem ya. Bizim hergeleler uykumun içine etti, bir sürahi dolusu suyu kafamdan ha döktüler, oğa sininirim daa.
- Oy yengesinin paşasi! Hiç kusura kalur mu yengen sağa, hayde üstünü değiştir de gel yengenin özlemişsindir o güzel kuymağından ye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozlu Kütük
Fanfiction- Bir yapboz misali kader, çetin bir sevda hikayesi... "Adım attığım her yerde sen! O adımlara kurban olan ben! Senden önce koşa koşa geldiğim, Senden sonra sığamadığım, Onca köşeden sadece biri... İşte burada başladı hikayemiz. İşte burada yol ala...