"Çok beklettim, özür dilerim."💜
Eveeeeet! Sonunda kavuştuk yeni bölüme. Hoş geldiniz tekrardan, özlemişim sizi.
Ee o vakit bölüm sonunda; #TozluKütük etiketiyle buluşmayalım mı? Hislerinizi, bu hikaye de neleri sevdiğinizi, favori karakterlerinizi öğrenmeyelim mi canımmm?
Twitterda da, instagramda da @scripturient__ profilinden bulabilirsiniz beni.
Unutmadan söyleyeyim; alalım şöyle kuccak dolusu yıldızlarınızı🌟
Keyifli okumalar...
Bölüm müziği: "Melena!"
***
- Meserret Teyze ha sen misun?
- Ha benum tabi Deli Tahir.
- Ben yanlış geldim o vakit, başka birine bakaydum da.
- O baktığun kişu Nefes olmasın uşağum :)
- Meserret Teyze sen? Nasıl yani?
- Babaanne kim gelmiş?
- Gel de kendin gör bakalım deli kız.
- Geldim. Tahirrr!
- Nefeees! Nasıl ya? Sen Meserret Teyze'nin toruni misun?
- He toriniyim. Beğenemedin mi Deli Tahir?
- Beğendim beğendim de, şaşırdım.
- O niyeymiş?
- Meserret Teyze ha bu köyün en güzel huylusudur, yol gösterenidir, pek de akillidur. Ha sen biraz deli şeysin ya, bir benzetemedim.
- Bağa bak Deli Tahir, açtırtma bana ağzımı, yumdurtma gözümü. Üf babaanne hasta hasta neyle uğraşayim, görüy misun?
- Benim tek gördüğüm ateşin bacayı sarmiş olduğu torinim.
- Öhööö! Babaanne ne diysın sen? Tövbe ya.
- Valla ilk defa katılıyorum Nefes'e, yok öyle şeyler. Ben zaten bir deliyim, ikinciye gerek yok :)
- Öyle miiii?
- Öyle :)
- Hadi kizum gir içeri, uşağun bizle işi yokmiş tutmayalım daha fazla.
- Ama?
- Aması falan yok uşağum, normal bir Nefes yaşamayi burada. Sen yanlış gelmişsun.
- Ben öyle demek istemedim.
- Ama dedin, hayde rastgelsun uşağum.
Tahir suratına kapatılan kapının şokuyla kalırken, Meserret ise kalakalan uşağın sıfatına gülüyordu.
- Meserret Sultan sen az ne yaptın? Ne öyle ateş bacayı sarmışlar falan filan?
- Ee doğriyi dedim, ha bu uşak kapına niye geldi zannediysın? Hasta olduğunu duymuş, kalkmış gelmiş. Ha bu Sürmene Deli Tahir'i böyle kapıda görmemiştir hiç?
- Nerden duydu diyecektim, tabi ya Cennet Teyze'den. Valla ben Cennet Teyze ve seninle ne yapacağım babaanne?
- Hiçbir şey yapma, sadece hüzün düşmüş o yeşillerin artık gülsün. O yeşillerine izin ver, o kütükte bir başıma savrulma be torinim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozlu Kütük
Fanfiction- Bir yapboz misali kader, çetin bir sevda hikayesi... "Adım attığım her yerde sen! O adımlara kurban olan ben! Senden önce koşa koşa geldiğim, Senden sonra sığamadığım, Onca köşeden sadece biri... İşte burada başladı hikayemiz. İşte burada yol ala...