Bölüm 10 | Kalbin fısıltısı

1.3K 105 100
                                    


Yeni bölümü sırtlayıp geldim.

Ee yanlış bilmiyorsam sınavlarda bitti, umarım istediğiniz gibi geçmiştir. Bol şans, çok dua❤

Artık her defasında söylemeyeyim dimi? O hislerinizden, yıldızlarınızdan birazcık birazcık alsak ya!🌟

Teşekkürler, keyifli okumalar...

****

İsmini duymasıyla Nefesle alınlarını ayırıp arkasına döndü Tahir. Gördüğü kişiyle Nefes'e dönüp, "hah aldık başa belayı!" dedi tıslarcasına. Nefes'in yüz ifadesi de Tahir'den farksız değildi. Çünkü şu memlekette geçirdiği nerdeyse yedi ay olacak, yedi ayda her karşılaştıklarında alttan altta bir laf atışması yaşamıştı bu kızla.

- Tahiiiir!

- He benum. Adımı yeni öğreniysın galiba, Tahhir Tahhir diye seslenip duruyorsun daa.

Tahir'in verdiği bu cevap, sebepsiz hoşuna gitmiştir. Sebepsiz diyorum ee çünkü Nefes hâlâ bunu içinde kabullenmiş değil.

- Niye bozuyorsun beni Tahir?

- Yaa sabır! Tamam söyle Mercan, noldi? Ne işin var burada?

- Bir seni göreyim dedim.

- Sebep?

- Ee sevdamu da görmeyeyim mi?

"Öhööööö!" Yalandan öksürerek, birnevi Tahir'e "hayurdur?" diye hesap sorar Nefes. Mercan'dan gelen bu beklemediği itiraf, Nefes'in asileşmiş yeşilleri Tahir'i al aşağı ediverir iki dakikada.

- Sevdam derken? Kızım hayali birini mi seviysın sen? Burada benden ve Nefes'den başka kimseyi görmiyım daa.

- Hayali mi? İlla burada söyleteceksin yani senin beni, benim seni sevdiğimi. Hem de bir yabancının önünde...

- Hop! Dur orda bir önce, Nefes yabancı falan değil.

- Nasıl diyil? Burada mı doğmuş? Yooo.

- Ee sen burda doğdun da noldi? Cennet Teyze'de, Nefes'de buralıdır artık. Cennet Teyze'ye ettiklerini geç öğrendim ama ha Nefes'e karşı sakın deneme onları.

"Tahirrr! Sakin!" Nefes'in omzuna elini koyuşuyla, yumuşacık sesiyle derin bir nefes alır Tahir.

- Dağdan gelip bağdakini kovmazsa-

- Zaten ben de bu bağın bir tohumuyum da, varsaydık ki değilim ne yapacaksın Mercan?

- Tahirle konuşuyorum ben, bilmem farkında mısın yabancı?

- Bağa bak Mercan musun furcan mısun benim deli damarıma basma.

- Ben de senin gibi varsaydım, geldim bastım n'olacak?

Tahir araya girmesinin iyi olacağını düşünür. Atlar lafa ama hem de nassıl güzel. "Bence de o damara basma, sonra yersin taşı Mercan ta kafana." der Tahir. Bu söylemine Mercan bozulurken, Nefes kahkahaya boğulur. Çünkü şu an ikisininde aklına ilk tanışmaları gelmiştir.

Flashback🌻

- Ah başum! Ula noliyi?

- Hiiiih! Ay sen ayyaş falan değilsin!

Kızum sen iyi misun ya? Ne ayyaşı? Yardın kaşumu deli şey.

- Bak bağa deli falan filan dema, başlattığım işu yarum gomam.

Tozlu KütükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin