Çok uzun bir aranın ardından yine birlikteyiz, şükürler olsun ki...
Bizimle bir kez daha aynı satırlarda buluştuğunuz için teşekkür ederim. @honeygirlhikayeleri adlı hesaba hepinizi bekliyorum instagramda. Sevgiler, selamlar ve çokca iyi ki'ler
❤❤❤Keyifli okumalar...
🌻
Nefes, sevdiği adamı ve ablasını evinde ağırlarken; Meserret'de çoktan Cennet'in evinde yerini almıştı. İki evde de geçen sohbetin konusu ise, şüphesiz dün gece birbirine kalplerini açan iki sevdalıymış.
- Hani seni buraya ne getirdi diye soracağım, ama gözlerin sebebini bas bas anlatıyor zaten Meserret.
- Anlatıyorsa, ne olup bittiğini de az çok tahmin ediyindir Cennet.
- Etmem mi hiç?
Bizimkiler oldi dimi?- Oldiler ya. Pir pir döküldüler birbirine, ha ben de şahitlik ettim.
- Aferin Meserret, utandırmadın inşallah çocukları.
- Ne utanması, ne utandırması Cennet? Maşallah ben varım, yokum demeden sevdiler birbirlerini.
- Aha! Tahir etmiş bir şey, laf dokundurdun çünkü.
- Benim toruni, gözümün önünde tam alnının ortasından öptü de deli uşak.
- Kızdın mı yoksa kızmadın mı? Valla pek bir şey anlamadım Meserret.
- Bastonu dolayı dolayı verdim bacaklarına uşağın. Ama bu ona kızdığım için değil, sadece ileride olabileceklere ötürü bir uyarıydı.
- Tahir, Nefes'i üzecek mi diysın yani?
- Sevda bu Cennet, sende iyi bilirsin ki hep aynı gitmez.
- Belki onlar bunu başarabilir,
belli mi olur Meserret?- Gördüm Cennet,
ben Tahir'in gözünde Nefes'i ne kadar çok sevdiğini gördüm. Torunum ne kadar saklamaya çalışsa da, onun da gözleri aynı bakayi. Sevdan ne kadar büyük ise, incitişin de o kadar büyük olur. Onları dün diz dize, göz göze gördüğümden beri hem seviniyrım hem de endişeleniyrım.- Endişelenme endişelenme Meserret. Ben inaniyrım ha bu ikisine. Onların sevdası yolunda gidecek inşallah. Tahir bak deli bir uşaktir ama söz konusu Nefes ise o deliliği atar. Emin ol sen, hiç korkma.
- Tahir'i bilirim, pek de severim. Dün gece bana babaanne dedi, biliy misın? Damattan çok bir torinim olduğunu hissettim. Efendi uşak, gözü pek maşallah. Dilerim ki, Nefes'i usulüne uygunca sever. Çok incitmez, kırıp dökmez. Aksi halde ha bu köyü onun başına yıkarım. Nefes'im bana emanet çünkü, o benim gözbebeğim. Sen daha iyi biliysın Cennet.
- Biliyrım biliyrım. Ama dediğim gibi elimizi eteğimizi çekmeyelim ikisinin üzerinden. Gözlemleyelim, sevdalarını doya doya yaşamalarına izin verelim.
- Usulünce, edebince sonuna kadar izin var zaten ha onlara. Gezsinler, dolaşsınlar, birbirlerini tanısınlar, yaralarına merhem olsunlar. Yeter ki birbirlerini al aşağı edecek bir şeyler etmesinler. Ha çünkü ikisi de yaralı, daha fazla yara almasınlar.
- Merak etme, onlar çok mutlu olacaklar.
- İnşallah Cennet'im, inşallah!
🌻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozlu Kütük
Fanfiction- Bir yapboz misali kader, çetin bir sevda hikayesi... "Adım attığım her yerde sen! O adımlara kurban olan ben! Senden önce koşa koşa geldiğim, Senden sonra sığamadığım, Onca köşeden sadece biri... İşte burada başladı hikayemiz. İşte burada yol ala...