Reggel mikor felébredtem, nem találtam mellettem a bátyámat biztos éjjel átment a szobájába. Felálltam ágyamról, majd a fürdőszobába akartam menni, de megbotlottam valamiben... Vagyis inkább valakiben.
- Mi a franc? - kérdeztem, miközben a fájdalomtól hasító fejemet fogtam.
- Jó reggelt hugi! - köszönt Ryan rekedtes hangján.
- Jobb is lehetne...
- Beverted a fejedet? - kérdezte aggódva.
- Aham... - aprót bólintottam.
- Mutasd! - Ryan elvette kezemet a fejemről, s rémülten nézett rám. Arca hófehér lett. Szemei kikerekedtek.
- Mi az? Tudom, hogy csúnya vagyok, de te minden nap látsz és megszokhattad volna már...
Levette pólóját., majd a fejemre kötötte.
- Kapj fel egy nadrágot és egy pulcsit, utána indulunk a kórházba.
Belenéztem a tükörbe, s elkezdett körülöttem forogni a szoba.
- Ry...Ryan, nehm- nem érzem jól magam.
A ruházatommal mit sem törődve felkapott menyasszony pózba, lerohant az emeletről, az asztalról elvette a slusszkulcsot. Belebújt cipőjébe, rámteríette kabátját és kiszaladt az autóhoz. Betett az anyós ülésre, átfutott a másik oldalra majd miután beindította a járművet, rátaposott a gázra. A GPS segítségével hamar megtalált a kórházat.
Kiszedett az autóból, s ismét menyasszony pózba véve engem haladt a hatalmas fehér épületbe.- Segítség! Segítsen valaki! A húgom ak vérzik a feje! Valaki, kérem! - hallottam bátyám remegő hangját. Látásom homályos lett, hallásom tompulni kezdett, s itt megszűnt minden kapcsolatom a külvilággal.
A kórház parkolójában vagyok. Hogy kerültem ide? Nem sokkal ezelőtt még Ryan karjaiban voltam a kórház folyosóján. Mit keresek én itt? Gyorsan besiettem a kórházba. A folyosó egy részén rengeteg fehér ruhás ember állt valaki körül. Odasétáltam, hogy meg tudjam ki az. A bátyám állt ott velem. Igen, velem.
- Uram, hogy hívják a kisasszonyt?
- Jasmin Campbell.
- Mennyi idős? Hol és mikor született?
- 17 éves. 2001. augusztus 17-én született Houstonban.
- Rendben. Kérem maradjon kint a várótemben!
- Vele kell mennem! Ő az én pici húgom! Szüksége van rám! Kérem engedjenek be!
Tesvéremet két testesebb férfi fogtam le, és kivitték a váróterembe. Leült egy székre, ezután hangosan sírni kezdett. Sosem láttam még így. Mindig azt mutatta hogy ő lelkileg nagyon erős, de tudtam hogy ez nem így van.
- Ryan, itt vagyok! Nincsen semmi baj. Erős lány vagyok és minden rendbe fog jönni. - mondtam miközben megérintettem vállát.
Bementem a műtőbe, ahol jópár orvos volt és küzdöttek életémért. Pedig csak egy kicsit vertem be a fejemet, hogy lehet ennyire súlyos az eset? Pulzusom a kelleténél alacsonyabb volt. Az orvosok minden tőlük telhetőt megtettek értem. Körülbelül fél óra múlva kitoltak a helyiségből, majd egy kisebb szobába betoltak. Ryan rögtön bejött hozzám.
- Pihennie kell. Jelenleg kómában van. Az állapota nem a legjobb, de van esély a gyógyulásra.- Ez is az én hibám volt. Ne haragudj rám Jasmin. Nagyon de nagyon szeretlek téged. Ne hagyj itt kérlek! Szükségem van rád! A nagyiék halála óta már csak rád számíthatok. Tudod, hogy nem ápolok jó kapcsolatot anyáékkal... És te is tudod ennek az okát. Bármit, de tényleg bármit megtennék azért, hogy vissza tudjam fordítani az időt, de sajnos erre nincs lehetőségem. Ha nem mentem volna át hozzád, akkor most nem lenne ez. Nem estél volna el benne és nem vértes volna be a fejedet. Fogalmam sincs arról, hogy hogyan fogom a szüleinknek elmondani. Ki fognak engem nyírni. Ébredj fel! Kérlek Jasmin! Élned kell! Nagyon sok mindent nem próbáltál még ki. Emlékszel, hogy el akartál menni a vidámparkba, de mire eljutottunk volna, addigra már lebontották? Akkor megígértem neked, hogy el fogunk menni egy másikba. Csak mi ketten és teleesszük magunkat vattacukorral, veszek neked egy nagy plüss unikornist és felülünk a hullámvasútra.
És még szerelmes sem voltál. Mindigis féltettelek téged az összes fiútól. Tudom, hogy nem nagyon volt olyan, aki tetszett volna neked, és azt is tudom, hogy félsz. Félsz a szerelemtől. De hidd el, az egy csodálatos dolog. Érdemes szenvedni és sírni éjszakákon át. Persze csak akkor, hogyha valaki olyanért teszed ezt, aki mindennél fontosabb neked és te is neki. Mert hidd el, sosem hagynám, hogy valaki olyannal legyél, aki nem úgy bánna veled, ahogy te megérdemled. A fiúk sokszor szoktak hülyeséget csinálni, de aki igazán szeret téged, az küzdeni fog érted és mindent megtesz azért, hogy elrabolja szívedet.Édes Istenem! Fel kell ébrednem. Nem hagyhatom itt a bátyámat. Szükségünk van egymásra. És igaza van. Nagyon sok dolgot nem próbáltam még ki. De ez a szerelem ügy... Egyszerűen nem vagyok képes ilyen módon gondolni rá. Hogy lehet ilyen az én bátyám? Nem gondoltam volna, hogy valaha is ilyen szent beszédet fog nekem tartani erről az egészről. De várjunk csak. Honnan tudhat erről az egészről? Hogy mit gondolok róla. Tényleg nagyon ismerhet engem... Hiszen ő az én bátyám, és fel kell ébrednem! Muszáj! A szüleinkkel pedig tényleg nem annyira jó a kapcsolata. Volt pár haverja akik mindig bajba sodorták őt, ezért egy időben sokat kellett anyuéknak a bíróságra járnia. Pedig a bátyám semmiről sem tehetett, a szüleim mégis nagyon haragudtak rá.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Veled teljes az életem [Shawn Mendes Fanfiction]
FanficBorzasztó úgy élni, hogy valaki születésed óta rajtad tartja a szemét, de neked erről fogalmad sincs. Mikor megtudod, minden egyes pillanatot rettegésben töltöd, viszont szerelmed jelenti a legnagyobb biztonságot számodra. Lemondja világkörüli turné...