- Jasmine, drága kelj fel! - simogatta hajamat Teddy.
- Hmm... Mi az? Shawn hol van? - ásítottam egy nagyot.
- Elmentek a fiúkkal reggeliért. - mosolygott rám a lány.
- De előbb még a stadionban voltunk... - néztem rá értetlenül.
- Szerintem csak álmodtad. - nevetett.
- Ahj már! Pedig olyan szép álom volt... Ez így nem ér! - morogtam.
- Gyere, mutatok valamit. - megfogta a kezem a lány és kihúzott a teraszra.
- Woah! Ez valami eszméletlen! - néztem az éppen felkelő napot.
- Ugye? Minden reggel feljövök ide, hogy ezt lássam. - mosolygott a lány, miközben nyújtózkodott. - Szerintem én most megyek vissza. - mondta, majd azt hittem, hogy egyedül maradtam, de ekkor két izmos kart éreztem a derekam körül összefonódni.
- Jó reggelt szépségem! - nyomott egy puszit fülem mögé Shawn.
- Neked is! - jobban hozzábújtam és beszippantottam finom illatát.
- Ne haragudj, hogy tegnap olyan sokáig itt kellett lennünk... Sőt hogy még itt is kellett aludnod, de nem akartalak felébreszteni. - motyogta megbánóan.
- Semmi baj, csak rossz volt, hogy még ki se dugtad az orrod hozzám és Teddyvel kellett lennem. Jó, félre ne érts, szeretem Teddyt és jó is volt vele, csak veled jobb lett volna. - mondtam szomorúan.
- Jajj életem, tudod, hogy nagyon szeretlek téged?
- Uhumm... - hümmögtem.
- És haza akarsz most menni?
- Jó lenne...
- Akkor elmegyünk hozzám.
- Tényleg? - csillogtak szemeim.
- Úgysem voltál még nálam. Habár most elég nagy kupi van a lakásban. - kuncogott.
- Nem baj, kitakarítunk hamar. - mosolyogtam rá.
- Te pihenni fogsz, majd én megcsinálom!
- De Shawn, azért vagyok, hogy segítsek neked.
- Nem, te azért "vagy", mert szeretetjük egymást és hogy mindig mellettem legyél, akármi legyen.
- Annyira szeretlek te nagy maci! - felugrottam ölébe és fejem nyakhajlatába tettem, mire egy kattanást hallottunk.
- Ez megy kis insta sztoriba! - vigyorgott Josiah és Zubin egyszerre.
- Neee! - kiáltottam rájuk.
- Miért is ne? - kérdezte Shawn.
- Mert meg fognak ölni a rajongók engem.
- Nyugi, nem fognak és amúgy is azzal van Shawn, akivel akar. Ők nem szólhatnak bele. - mondta Zubin.
- Pontosan! - helyeselt Josiah.
- Tényleg így van baba! Én téged szeretlek és ha a rajongók ezt nem tudják elfogadni, hát sajnálom. - mosolygott Shawn. - És én is teszek ki egy képet. - kivette zsebéből telefonját és maga felé tartotta. - Kész is van!
- De nem is kattant.
- Mert boomerangot csináltam. Olyan szexi ahogy a szél fújja a hajad.
KAMU SEDANG MEMBACA
Veled teljes az életem [Shawn Mendes Fanfiction]
Fiksi PenggemarBorzasztó úgy élni, hogy valaki születésed óta rajtad tartja a szemét, de neked erről fogalmad sincs. Mikor megtudod, minden egyes pillanatot rettegésben töltöd, viszont szerelmed jelenti a legnagyobb biztonságot számodra. Lemondja világkörüli turné...