Tudjátok, mindenki életében van az a bizonyos pont, mikor minden megváltozik. 180 fokos fordulatot vesz az élet. Vagy minden érdekel vagy pont az ellenkezője.
A kórházból kísérve úgy éreztem, egyedüllétre van szükségem, de ez nem teljesen volt így. Vágytam valamire, vagyis inkább valakire. Valakinek a társaságára. És jól tudtam, hogy kiére.
Elindultam abba a parkba, amelyikben a kórházból kijutásom első estéjén ültem. Gondolatok ezrei cikáztak át agyamon, figyelni sem tudtam nagyon. Egyszercsak valakinek nekimentem, ő pedig kiöntötte kávéját.
- Basszus! - mondta kicsit mérgesen a lány.
- Ne haragudj, én csak...
- Jasmine?
- Margaret? Uram Atyám! De rég láttalak már!
- Jajj, én is téged... Épp hozzád jöttem amúgy.
- Tényleg? Hogy hogy?
- Azt sem tudtam mi van veled vagy fél évig... Aztán anyud mondta, hogy ideköltöztetek én meg eljöttem.
- Annyira örülök neked! - megöleltem a lányt. - Gyere, menjünk el hozzánk, adok egy másik pólót és el megyünk a Starbucksba. Oksi?
- Okééés! Merre laktok? Messze van innen?
- Nincs messze, taxival pár perc.
- Akkor fogjunk egyet és utána visszajövünk.
...
- Na és milyen itt? - kérdezte cappuccinóját kavargatva.
- Hát egész jó. A város nagyon szép és sok üzlet is van. Sokkal több, mint Houstonban.
- Suli?
- Magántanárom volt... Nemsokára levizsgázhatok mindenből.
- Azta! Egy évvel hamarabb. Nagyon büszke vagyok rád!
- Köszönöm! - mosolyogtam.
- És a fiúkkal miújság? Vannak jó palik errefelé? Jajj és tényleg... Majdnem el is felejtettem. A napokban volt Shawn Mendes koncert itt? Voltál?
- Igen, voltam a koncerten... Fiúk... Hát vannak jó palik éppenséggel... Elég sok. Volt is egy barátom.
- Ki? Mutiii! Mióta vagyok együtt? Képet rólatok! Most!
- Már nincs. Ez egy elég hosszú sztori.
- Én ráérek.
- Rendben. Ugye ideköltöztünk meg minden, anyáékkal persze, hogy összevesztem, tudod hogy milyenek... Ryannek segítettem kipakolni a ruháit, aztán átjött hozzám aludni, mert állítólag félt. Reggel mikor felkeltem nem láttam sehol, utána felébredtem, kimásztam az ágyból és be akartam menni a fürdőbe, de megbotlottam valamiben, inkább valakiben. Ryan ott feküdt a földön, gondolom éjjel leesett. Na és én bevertem a fejem az ágyam sarkába és elkezdett vérezni. Elájultam, Ryan pedig bevitt a kórházba ahol kómába estem. Hát hónapig volt ez így, a szüleim és Ryan mindig itt voltak mellettem, meg persze az orvosom is benézett rám szabadidejében. A kómából fél év után ébredtem fel és találkoztam az orvosommal... Anthony Rowlandnek hívják. Nagyon jól elvoltunk. Annyira jó humorérzéke volt és meg is kedveltem...
- Uuuu... Csak nem belezúgtál?
- Várj már... Még nem fejeztem be.
- Jó, jó... Folytasd csak!
ČTEŠ
Veled teljes az életem [Shawn Mendes Fanfiction]
FanfikceBorzasztó úgy élni, hogy valaki születésed óta rajtad tartja a szemét, de neked erről fogalmad sincs. Mikor megtudod, minden egyes pillanatot rettegésben töltöd, viszont szerelmed jelenti a legnagyobb biztonságot számodra. Lemondja világkörüli turné...