A zsarolás

3.2K 118 4
                                    

Sziasztok! Holnap akkor talizunk - köszöntem el az osztálytól és indultam is el a röplabda csarnok felé.

-Noyaaa!! - ordított utánam Ryuu - majdnem ott hagytál-vágott durcás képet a kis kopasz.

-De Ryuu megbeszéltük hogy ma sietünk hiszem Kiyoko-san nyitja a termet. És ha lekésem - szipogtam - akkor hogy fogom látni ahogy felveszi a melegitőjét??!!

-...... - állt egyhelyben - ugye nem azt akarod mondani hogy nem tudod az új teremnyitási rendet? Ma Suga nyitja, kedden Daichi, szerdán Sensei, csütörtökön Ukai és Kiyoko csak pénteken..

- DDe nekünk akkor tesi az utolsó óra. Így nem tudunk olyan hamar menni.

- Ez volt a terv - lépett mögént Tsukishima Tadashi társaságában. Ő az egyetlen (meg persze Kageyama) akit nem merek a keresztnevén hívni. Nem is tudom hogy valaki hívja így őt egyáltalán.

- Tsukishima!! - néztem ördögi tekintettel a kis elsősre - te mit tudmálsz? Azt akarod hogy összetörjem a szemüveged?

- Úgy sem éred föl Nishinoya-san - vonta meg a vállát.

- Noya? - pislantott felém a másodéves elég aggodalmaskodó arckifejezéssel.

- Most. - vettem nyugodtra a hangvételemet. Odasétáltam Tsukishimához megfogtam a pólója nyakánál és lehúztam az arcomhoz. Szegénynek látszólag vágta is a varrás a tarkójánál de én csak levettem róla a szemüvegét, és odaadtam Ryuu-nak. - Csak mert jófej vagyok - címszóval illedtem az elöbbi cselekedetemet. Majd elengedtem a pólóját.
-Csak az a szerencséd hogy kellesz nekünk a nemzetire - ordítottam a hopponmaradt szöszire - de ne hidd hogy ez visszakerül hozzád egyhamar - billegtettem meg a megszerzett kincset.
Lassan sétáltam a folyosón Ryuu melett aki csak nevetett.

-Láttad azt a fejet?! Ahogy leszedted róla a mindig magabiztos önelégült egoista fejét? Kész vagyok! Biztos voltam benne hogy valami hasonlóra készülsz de hogy a folyosón a fél osztálya előtt!! - nevette ki magát - akkor mit csinálsz vele? Visszaadod neki? - törölgette a könnyeit.

- Majd meglátom mit ajánl fel nekem cserébe. Bunyóban meg futásban úgy is legyőzném.-billegtettem meg önelégülten a fejem.

Mikor beértünk a csarnokba gyorsan átöltöztünk és mentünk volna melegíteni de ekkor betoppant Tsukishima. Megvárta míg mindenki kiment majd intettem Tanakának hogy majd a teremben várjon meg. Csak kettesben maradtunk a klubszobában.

-Mit kérsz érte? - tért egyből a tárgyra- tudom hogy ingyen nem adnád és bármilyen erőléti tevékenységben megelőznél és csak remélni merem hogy nem vagy annyira hülye hogy elméleti dologban versengenél velem.

Egy kicsit tikkelni kezdett a szemem a HÜLYE szó hallatán de lenyeltem a káromkodásom és a kiabálásom mert Tsukkishima ellen nem sok értelme lenne.

- hmm- gondolkodtam el- talán.. ha.. nem nem nem... - tettettem az erős koncentrációm de nem ugrott be semmi. - Neked van valami javaslatod?

Látszott rajta hogy komolyan elgondolkozott azon hogy mind a kettőnknek elviselhető dolgot agyaljon ki.
-Esetleg segíthetnék tanulni neked? - tette fel végül a kérdést.

Nem tetszett az ötlet mivel nem nagyon szerettem volna vele több időt tölteni de nem jutott jobb az eszembe ráadásul tényleg rámfért volna a segítség. De a fő indok mégis Daichi volt. Ha meglátta volna Tsukishimát szemüveg nélkül tuti engem vett volna elő és az senkinek se lenne jó. Ezektől a gondolatoktól kishián kirázott a hideg de végül nem adtam rá választ.

- Tsukishima!- Kiáltottam utána mert épp kezdett kimenni a szobából. Mire megfordult már a kezemben volt a szemüvege amit a padra állva azzal a lendülettel csúsztattam vissza a fejére. Csak akkor láttam meg a gyönyörű szemeit. Eddig fel sem tünt pedig én elég jó megfigyelő vagyok ilyen téren. Bárkinek bármikor új ruhája van azt előbb veszem észre rajta mint a saját anyja. Mondjuk innen tudom hogy valószinüleg biszexuális vagyok vagyis fiúk és lányok is jöhetnek.

- Kösz - mondta egy cuki kis pirospozsgával az arcán és kiment.

De amint ő kiment...






Remélem tetszett ez a rész. Ez az első írásom szóval légyszi nézzétek el nekem az apróbb bakikat vagy hibákat.
Próbálok hetente hozni ebből több részt, ha van valami amit szívesen látnátok a storyban akkor írjátok meg.❤️

Nélküled nem az igazi.. (TsukkiNoya) Haikyuu fanfiction.         Where stories live. Discover now