😶Mi A Terv?😶

1K 74 5
                                    

Az öltöző felé vettem az irányt. Már majdnem mindenki ott volt csak Ő nem. Persze miért is lenne?!
Amikor beléptem Tanaka egyből a nyakamba ugrott:
-Noya-san!! Képzeld annyi mesélni valóm van! Ez a nap híre - ezt erősen kétlem - Tudtad, hogy Suga-san és Daichi együtt vannak?! - akkorára tátotta a száját. Átkarolt és a két harmadéves felé pillantgatott. Amióta én meg Asahi szétmentünk szegénykémnek nem sok pletykában volt része. Amennyire balfasz néha olyannyira imádja a pletykákat.
-Igen tudtam. Szerintem aranyosak - tettem a kezeimet az arcomra.
-Hé! Miért nem mondtad el?! Ez nem igazságos! - vette fel a durcás énjét.
-Ugyan hagyd már - vágtam hasba a legesjobbik barátom.

Hamarosan belépedt Tsukishima. Megállt bennem az ütő. Most már mindenképp el kell mondanunk hogyan állnak a dolgok. Reménykedve a négyszeműre néztem, hátha kiment a kínos helyzet alól. Ő vette a célzást:
-Hé! Kérlek figyeljetek rám! Szeretnék valamit mondani.
-Mond - mosolygott Daichi a harmadévesekkel. Az elsősök összesugtak, Tanaka csak értetlenül nézett, a többiek még az utolsó cuccukat pakolták a táskájukba.
-Az a helyzet... Hogy... - látszott rajta teljesen zavarban volt. Rákvörös arccal, kerülte a szemkontaktusokat és a két kezét a háta mögött ropogtatta - szeretnélek titeket elhívni egy házibuliba.
-MIIIIIIIIII????!!!!! - mindenki hatalmasat nézett főleg én.
-A szüleim és a bátyám elutazik hétvégére ezért gondoltam a Nemzeti előtt jó lenne csapatépitésként.
Hinata nem nagyon értette mivan, a harmadévesek Ennoshitával együtt próbáltak kedves fejet vágni, több kevesebb sikerrel, Tanaka, Narita és Kinoshita pedig teljesen felpörögtek. Csak én álltam ott teljesen lefagyva, még Aonénél is kevesebb érzelem látszódott meg az arcomon.
-Nagyon jó ötlet Tsukki - mosolygott Yamaguchi.
-Ja
-Vinni kell piát, karaokét, csajokat, piát, oooo Tsukishima van nálatok medence, mert akkor fürdőruha is kellhet? Lehetne jelmezes buli, és én lennék... - mondta Tanaka a jobbnál jobb ötleteket.
-Arra gondoltam hogy csak a csapat - mondta megszeppenve a colos.
-Jó akkor mi majd hozzuk a piát mert Asahit úgyis felnőttnek nézik, Ennoshita felvilágositja Hinatát, és légyszi valaki vigyázzon Tanakára - fogta a fejét a csapatkapitány ugyanis a kopasz valahonnan szerzett egy laptopot és ivós játékokat kezdett el keresgélni a neten.
-És mikor lesz? - kérdezte Kageyama
-Szombat? Az előadás után?
-Nekem jó - vigyorogtam. - Basszuk szét a házat!
-Figyuuuu!! Felelsz vagy mersz is jöhet? - kérdezte ördögi vigyorral Suga
-Nem is tudtam hogy szereted az ilyen játékokat - nevetett a CSK.
-Sok mindent nem tudsz rólam.
-Najó, najó ebből elég! Szépen mindenki fogja a kulacsát és a törcsiét és bemegy a terembe! Jó, jó! TE IS TANAKA! - kezdtem el kiterelni a népeket, majd becsaptam utánuk az ajtót.
-TSUKISHIMA?!! Mi ezzel a terved?!
-A felelsz vagy mersz!


Sziasztok! Az a helyzet hogy ezzel a sztorival egyidőben elkezdtem egy másikat. Yamaguchi x valamelyik nekomás játékossal a középpontban. Fél év alatt a címe ennek a BOYxBOY írásnak. Ha érdekel kukkancs bele.
Várom a véleményeket! 😁😁

Nélküled nem az igazi.. (TsukkiNoya) Haikyuu fanfiction.         Where stories live. Discover now