😵Komolyan?😵

714 61 15
                                    

Hát mit mondhatnék nem az volt életem legjobb reggelije. Aközött a két ember között ültem akik melett aznap biztosan nem akartam. Balomon az álompasim Nishinoya személyében, a világ legaranyosabb liberójának álcázva. Jobbomon Kuroo, vagyis az az ember akivel megcsaltam a barátomat és valamiért mindig a combomat simogatja hatalmas meleg kezével.
-Hagyj már - csaptam a kezére.
-Mi a bajod drágám - suttogta a fülembe gúnyosan, mire csak egy szúrós tekintet volt a válaszom.
-Akaashi... - szédelgett Bokuto - tudnál hozni még vagy 200 gyógyszert? Nem érzem jól magam - a fekete hajú csak megrázta a fejét és a másnapos vállát a sajátjára rakta.
-Bokuto-san le kéne fürdened hátha az segit - emelte fel a székéről.
-De csak ha te segítesz benne - kacsintott rá perverzül
-Jólvan jólvan -veregette a vállát Akaashi.
-Várj mi? Most komolyan belementél? HEY HEY HEY!! -valamiért ezt a szokását akkor is megtartja ha éppen a pokol kapujának támaszkodik kínjában - Hallottad Kuroo?!! Broo Akaashival fogok fürdeni! - vigyorgott a legjobb barátjára, mire az egy határozott "like" jelet mutatva fejezte ki csodálatát.
Mikor BokuAka elvonult már csak a csendes nyammogást lehetett hallani az asztal körül. Mindenki próbálta a maradék erejét összeszedni és minden energiáját az evésre összpontositani.
-Köszönöm a reggelit! - állt fel Ennoshita és alig észrevehetően megsimította Tanaka hátát ahogy elhagyta az asztalt. De ahogy láttam nem csak én vettem észre. Nishinoyának egyszerre csak kipantantak a szemei és mikor a pótkapitány elhagyta a helyiséget egyenesen legjobb barájára meredt a tekintete.
-Ryuuuuuuu!!! Ez mi volt?! Láttam ám!!! - és majdnem ott helyben levágott egy elég komoly vangörcsöt.
-Cssssss! Noya-san! A végén még meghallja - csititotta őt Tanaka - de mi tagadás... egy szexisten vagyok - húzta ki magát büszkén.
-Akkor megvolt? - kapcsolódott bele Kuroo is a beszélgetésbe. Látszott rajta ,hogy örül mert végre olyan témánál járunk amibe ő is bele tud szólni.
-Mi volt meg? - lépett be Ennoshita
-Csak az ágytornánkról beszélünk - vigyorgott Tanaka mint egy vadalma. Erre Ennoshita teljesen piros lett és próbálta eltakarni az arcát.
-Tanaka ilyeneket nem szabad mondani - jött zavarba - bocsánat hajolt meg és kirohant az ajtón, Tanaka meg utána.
-Na már csak 5en maradtunk - nézett farkasszemet Kuroo Hinatával. - ki lessz a következő áldozat?
-Miiiii? Áldozat? - kapkodta a fejét a vörös.
-Boke.. - suttogta alig hallhatóan Király.
-Miért veletek nem történt semmi? - érdeklődött Noya
-Hát persze hogy történt - oktatta ki Kuroo - máskülönben miért lenne a törpének ilyen vörös az arca?
-Na ebből hagyjátok ki jó? - emelte fel egy kicsit a hangját Kageyama.
-Na Kageyama te maradj ki ebből! - puffogott Hinata.
-Megint az asszony dirigál - ráztam meg a fejem - tényleg meg kéne nevelned.
-Én legalább nem csalom meg! Nem úgy mint te! - nézett rám szúrós szemmel. Nekem nem volt mondani valóm...
Noya csak rámemelte sírós tekintetét, de a bűntudat miatt nem tudtam állni a tekintetét. Elkezdtek patagokban folyni a könnyei és elszaladt a fürdőbe. Én meg utána.






Sajnálom ,hogy ilyen rövid lett ez a rész, deeee cserébe dolgozom egy újjon. És egy KurooTsukki fanfiction hamarosan érkezik.

Nélküled nem az igazi.. (TsukkiNoya) Haikyuu fanfiction.         Where stories live. Discover now