---Nishinoya Yuu szemszöge---
Felpattantam az asztaltól és elkezdtem ,futni a fürdő felé. Becsaptam magam után az ajtót és az ajtónak dőlve bömböltem. Ezt már nem lehetett sírásnak nevezni. Könnyeim beterítették az egész arcomat és a pólomat is átáztatták. A térdemet átkarolva remegett az egész testem és mikor a képzeletem szárnyalni kezdett a múlt éjszakáról hatalmasat ordítottam.
-MIÉRT? BAZDMEG! MIÉRT? - ekkor halk kopogást hallottam.
-Nishinoya-san? Beengednél?
-A NAGY BÜDÖS LÓFASZT! MIT KÉPZELSZ TE UTOLSÓ KÖCSÖG? - felálltam és kinyitottam az ajtót és egyenesen a szemébe néztem - IDE FIGYELJ TE UTOLSÓ ROHADÉK! NEM AZÉRT JÖTTEM ÖSSZE VELED MERT NEKEM ANNYIRA HIÁNYZOTT AZ ,HOGY A MAX 10CM-ESEDET FELDUGD NEKEM. DE ÚGY LÁTOM TE ERRE BUKSZ! GRATULÁLOK! NAGYON ÜGYES VAGY! ÉS PONT KUROOT TALÁLTAD MEG VELE.
-Ez nem így van - vágott közbe.
-AAAAA. TE UGYAN NEM FOKSZ AZ ÉN SZAVAMBA VÁGNI ,MERT JELEN PILLANATBAN EGY BÜDÖS KURVA SZAVAD NEM LEHET. DE PONT VELE KELLETT UGYE? NEM HIÁBA VOLTAM FÉLTÉKENY ARRA AHOGY RÁDNÉZETT ÉS TE RÁ. MEKKORA HÜLYE VOLTAM ,HOGY ILYEN ÉRZÉSEKET TÁPLÁLTAM IRÁNTAD. IGEN ÉN VAGYOK A BALFASZ! DE REMÉLEM NEM IS KELL MONDANOM ,HOGY MI LESSZ KÖZTÜNK EZ UTÁN. ÁLDÁSOM RÁTOK, DE TÖBBET HOZZÁM NE SZÓLJ! CSAK AZÉRT NEM VERLEK ÖSSZE ITT HELYBEN, MERT A CSAPATNAK SZÜKSÉGE VAN RÁD! EZÉRT, ÉS CSAKIS EZÉRT VAGYOK HAJLANDÓ MÉG BESZÉLNI VELED! DE HA EDZÉSEN, VAGY SULIN KÍVŰL HOZZÁM SZÓLSZ, MEGISMERED ,HOGY MIT ÉRZEK MOST IRÁNTAD ÉS AZT NEM FOGOD NEKEM MEGKÖSZÖNNI AZ TUTI - fröcsögtem neki. Majd vettem egy nagy levegőt és a lehető legnyugodtam hangomon mondtam - Elnézést Tsukishima-kun. De most mennem kell. Kérem álljon arrébb az ajtóból, hogy el tudjak haladni. - nem mozdult -Mondom! Álljon... arrébb! Kérem - újra megeredtek a könnyeim. Végre arrébb húzódott.
Visszamentem a konyhába.
-Köszönöm Kageyama hogy elmondtad. Nagyon hálás vagyok érte. Ja és Kuroo! Sok sikert. - a két elsős csak szomorúan néztek rám, Kuroo pedig nézte ahogy a saját kezeit ropogtatta. - Jajj ugyan már srácok ne legyetek ennyire szomorúak. Shoyo nincs semmi baj oke? - ne lehettem valami meggyőző ahogy a kis vörös fürtöket összekócoltam. Hiába mosolyogtam a könnyeim továbbra is folytak le az arcomon. Lassan összeszedtem a cuccaim, felvettem a cipőm és visszanéztem a többiekre. Egy kicsi érzelem sem látszódott meg az arcomon. Kinyitottam az ajtót és elhagytam a házat. Pont Tanaka jött velem szembe.
-Szia Ryuu - próbáltam mosolyogni de a könnyeim lebuktattak - Ennoshita?
-Hazament de minden oké. De veled mi a fasz történt? - mivel nem válaszoltam Ryuu arca eltorzult és a tekintetét Tsukishimára emelte.
-TSUKISHIMA!!!! MEGÖLLEK! - azzal berontott a házba és az előszobában lévő Négyszeműre ugrott. Az hanyattesett és Ryuu pedig fölétérdelt. Két kezével elkezdte ütni ahhol érte. Próbáltam leszedni róla de nem jártam sikerrel. Kei szemöldöke felszakadt és a szeme kezdett bedagadni. Hiába próbálta Kuroo kiszedni Tsukishimát a pácból, Tanaka erősebb volt. Kei szája tiszta vér volt, szinte biztos voltam benne,hogy kiverte egy fogát. Mikor már mindenhol kék zöld foltok boritották, Tanaka végre megnyugodott és leszállt róla.
-Ha mégegyszer a közelébe mersz menni, kinyirlak világos? Téged is! - nézett Kuroora. Megfogtam a kezét és kihúztam az utcára. Még visszanéztem a földön fekvő Tsukishimára akivel találkozott a tekintetünk. "Sajnálom" tátogta majd becsukódott az ajtó.---Tsukishima Kei szemszöge---
-Aaauuuu! Ez nagyon csíp - ordítottam miközben Kuroo a sebeimet látta el. Nem haragudtam rá ,mert elvileg ő nem tehetett semmiről.
-Tudod a betadin ilyen. Elég csúnya a szemöldököd, de mindjárt befejezem.
-Köszönöm - erőltettem egy mosolyt az arcomra. Mindenem nagyon fájt ,de az eltörpülő fájdalom volt ahhoz képest amit a szakitásunk okozott. Kuroo csak meredt maga elé, majd megszólalt.
-Nem voltam veled teljesen őszinte - erre felültem.
-Mi van?
-Nem tettük meg. Nem csináltál semmit, én támadtalak le.
-Ugye most csak szopatsz?????!!Na szevasztok! Ennyi volt a mai rész, de ne felejtsétek ,hogy hamarosan kijön a KurooTsukki fanfiction úgyhogy aki szeretné az vesse bele magát. Köszönöm a sok visszajelzést! ♥️♥️
YOU ARE READING
Nélküled nem az igazi.. (TsukkiNoya) Haikyuu fanfiction.
FanfictionTsukishima Kei x Nishinoya Yuu Haikyuu!! Yaoi!! Fan fiction Egy frissen szakitott libero, egy félig kapcsolatban élő center, családhoz hasonlitó csapat rengeteg titokkal és egy tiltott szerelem. (A történet nem megérthető az anime megnézése nélkül...