🤗Egy-egy titok🤗

888 72 4
                                    

Nézzétek meg ezt a Haikyuus videót! A Shake it off című számmal egyszerűen zseniális! Na nem is húzom tovább:

Ahogy a démoni feladó hangja egyre távolibb lett, miközben üldözte a pasiát mi többiek visszaültünk a körbe a felelsz vagy merszt tovább folytatni.
-Akkor - szólalt meg Daichi - ki jön?
-Mivel Király nem valószínű hogy hamar visszajön húzhatunk megint - ajánlotta fel Tsukishima és felém nyújtotta a kalapot. Én remegő kézzel kivettem belőle egy cédulát és a név láttán majdnem kitört belőlem a röhögő görcs.
-Ki írta a neveket? - kérdeztem kuncogva.
-Én miért? - kérdezte melettem a szöszi.
-Miért írtad rá hogy CITY BOY mániás kopasz idegbeteg?
-Jaaa hogy Tanakát! Miért nem jó? - vágott önelégült vigyort. Közben Ryuut úgy kelett lefognia a melette ülő Sugának és Asahinak mert mindkettejüket képes volt húzni a földön. Végül tereltem a témát és feltettem neki a szokásos kérdést.
-Merek! Már bátor vagyok - ebben valahogy józanul se kételkedtem volna.
-Akkor szívd ki annak a nyakát aki szerinted ebben a szobában a legszekszibb vagy leghelyesebb! - erre mindenki a haverom felé fordult és teljes kussban és meredező szemekkel néztük mit fog tenni Tanaka. Persze nem csak ezek a reakciók vették körbe szedett-vedett kis társaságunkat. A "semék" gondosan átkarolták szivük választottját hogy megvédjék a nyakszívástól ami természetesen csakis az ő kiváltságuk lehetett. Így lett hogy én és Suga ki lettünk húzva a potenciális listáról mert ember legyen a talpán aki a párjaink melett képes lenne ezt tenni velünk. Ryuu körbe nézett a társaságon és egész gyorsan paradicsom vörösre vált az arca és a füle mikor elkezdtett négykézláb mászni az "áldozata" felé. A szőnyeg túloldalán megállt előtte. Lassan lehúzta a pólója nyakát, majd orrával végigsimitotta a nyakát. Egyszer elidőzött egy bizonyos ponton majd utoljára a szemébe nézett:
-Szabad? - kérdezte Ennoshitát. Az nyelt egyet majd bólintott. - Akkor kezdem - mondta Tanaka és a szájába vette a finom bőrét. Mikor eltávolodott tőle és szép lila folt éktelenkedett Chikara nyakán, visszakúszott a helyére. A pót csapatkapitány arcára enyhe pír ült ki és nem volt hajlandó felemelni a fejét, és főleg nem nézett rá a bőrét megpecsételő fiúra.
-Khm - köszörülte meg a torkát Tanaka, hogy enyhitse a kínzó csöndet - akkor úgy néz ki én kérdezek. Suga felelsz vagy mersz?
-Felelek - válaszolt a feladó. Gondoltam ő csak azért nem a merést választotta, mert félt hogy az őrült kopasz mit találna ki neki.
-Mióta vagy szerelmes Daichiba?
- Kb 2éve és 6hónapja - takargatta vörösödő arcát és elfordult Daichitól. A kapitány már épp mondani akart valamit mikor a Mama a szája elé tette egy ujját és a fülébe sugott valamit. A Papa erre elvigyorodott és egy szót sem szólt többet.
-Nos Tsukishima? Mit választasz?- kérdezte meg Suga.
-Merek. - felelt a Négyszemű.
-Akkor hívd ide a bulira azt az embert akit legelösször kidob a messengered és nincs még itt. - mi hatalmasat nevettünk és nagyából mindenki tudta ki lesz az az ember. Tsukki elővette a telefonját és tárcsázta a megfelelő számot. Eközben megérkezett újra közénk Kageyama a hátán kuporodó Hinatával. A kis vörös morcosan de annál élénkebben kapaszkodott a fekete hajú hátába. Ahogy a feladó leült a földre a csomagocska is lehuppant a hátáról és beült a körbe.
-Miről maradtunk le? - kiváncsiskodott. Mi lepisszegtük és  Ennoshita megmutatta a nyakát, közben Tanaka vigyorgott, majd Suga egy szivecskét mutatott és erősen tátogta hogy kettő éve. Asahi pedig a fülébe súgta a mostani feladatot. Hinata teljesen lázba jött és minden áron hallani akarta kit hív fel Tsukishima. Egyszer csak felvette valaki a telefont.
-Hangositsd ki! - parancsolt rá Suga. Tsukki elvette a fülétől a készüléket a kör közepére tette és kihangositotta.
-Hééé Négyszemű ott vagy? - hallatszott Kuroo hangja a telefonból.
-Ja. Van kedved eljönni hozzám egy bulira. Itt van az egész csapat és ha akarsz gyere te is.
-És hozz akit akarsz! - utánozta Tsukishima hangját Tanaka. Hiába nézett rá mérgesen a colos Kuroo bevette.
-Ooooooooo! Hát hogy ne!! Írj egy címet és már futok is! A baglyot és Akashit is elhívom csak hogy érezd magad megtisztelve. Aztán ha valakit még szimpatikusnak találok az utcán lehet azt is elhívom. Na cső! Küld a címet - aztán a háttérből meghalottuk ahogy ordít egyet az előbb említett Fukurodanisoknak és letette a telefont.







Na sziasztok! Remélem tetszett ez a rész! Hamarosan jövök majd a következővel ha lesz rá időm. Addig írjatok nyugodtan véleményt és akár ötleteket hogy mit szeretnétek még itt látni. 😎✌

Nélküled nem az igazi.. (TsukkiNoya) Haikyuu fanfiction.         Where stories live. Discover now